stiaas Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Apple lanserte kraftig oppgradert nettbrett. Slik er Apples nye iPad Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Har hatt kun den første Ipaden. Blir nok å skaffe denne. Men viss prisen blir over 4500kr kjøper jeg den rett og slett ikke. 1 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Samme pris som dagens iPad 2 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Samme pris, og som det stod i pressekonferansen, den kommer en uke etter usa lanseringen. Som er ganske raskt. 23 mars med andre ord. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Har hatt kun den første Ipaden. Blir nok å skaffe denne. Men viss prisen blir over 4500kr kjøper jeg den rett og slett ikke. pris vil være den samme som i dag, så 3890 eller hva den koster nå. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Vil ikke 2048 x 1536 pikslers skjerm på 9,7 tommer føre til at bokstavene på ei standard nettside blir mikroskopiske? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Det skjer ikke fra 3GS til 4/4S, så det skjer vel neppe her heller. Men du kan jo zoome ut til de blir mikroskopiske hvis du vil Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Vil ikke 2048 x 1536 pikslers skjerm på 9,7 tommer føre til at bokstavene på ei standard nettside blir mikroskopiske? Du tenker bakvendt. Med samme ui, og samme side oppe, der det fks er mye tekst. Vil ikke fks et nettbrett (fks ipad 2) klare å vise all teksten tydelig. Det blir blurry. Med større oppløsning og mere piksler, vil den samme siden på ipad 3, være tydelig og du slipper å zoome inn. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Blir nok et kjøp av en slik, ja. Den vanvittige skjermoppløsningen er grunn nok alene til å oppgradere for min del. Bruker iPad 2 mye som ebokleser per i dag, men synes teksten ser litt grumsete ut pga den "lave" oppløsningen, så "Retina"-skjermen på den nye iPad-modellen høres rett og slett helt genial ut for min del. 1 Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Hva ble navnet? Den heter bare "iPad", eller "The new iPad", om du vil. De har gått bort fra nummereringen :-). Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 og neste versjon ( nr 4) vil hete "The new IPad " 2 ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg satser noen kroner på "The newerer iPad" 9 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Hvorfor gidder dere å investere penger i noe slikt tull? Apple gir ut "ny" iPad hvert år med minimale endringer, som får hver Apple-fan kåte. Dere blir hypnotisert av trenden. Hvis dere har en iPad fra før av, hvorfor kjøpe en litt mer oppgradert iPad? Det er som å kjøpe en blå genser i kasjmir, også deretter kjøpe en blå genser i kasjmir, med sorte sømmer, året etter. Hva ble navnet? Den heter bare "iPad", eller "The new iPad", om du vil. De har gått bort fra nummereringen :-). Hva skal den neste hete? "The new iPad 2.0"? Endret 7. mars 2012 av Eksboks 2 Lenke til kommentar
kansai Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 "Denne inneholder to prosessorkjerner i likhet med forgjengeren. I tillegg inneholder A5X-brikken en grafikkprosessor med to kjerner ? altså totalt fire kjerner." Det er vel dual core CPU og quad core GPU (totalt 6). Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Dobbel oppløsning på skjermen er minimale endringer? Jeg hadde iPad 1 i noen uker, men solgte den nettopp fordi skjermen var for dårlig, så jeg skjønner ikke helt hvordan du kan si at dette er en minimal oppgradering. 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Hva med en firekjernes prosessor? Lenke til kommentar
trondivaro Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Hva skal den neste hete? "The new iPad 2.0"? Sikkert "The new new iPad" og samtidig skifter "The new iPad" navn til "The old new iPad". Etter noen år går de nok tilbake til tallene. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Fortsatt bedre navn enn fks. Samsung Galaxy Tab 2 10,1. 3 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Navnet har da ikke så mye å si? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg