terje k. Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg har bestemt meg for å kjøpe Fractal design r3, men jeg vil bytte ut både den installerte front vifta og legge en ekstra til. *Jeg vil at de skal kjøle mest mulig *120mm. *Helst være så stille så mulig. Lenke til kommentar
phlake Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Hvorfor vil du bytte den ut? Fractal Designviftene er knall og passe stille. Med medfølgende viftekontroller blir dette fint. Fractal Design ekstravifter er heller ikke spesielt dyre og anbefales. Hvis pris ikke er vesentlig har du Noctuavifter som er relativt mye dyrere, men meget stille. Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 Hvorfor vil du bytte den ut? Fractal Designviftene er knall og passe stille. Med medfølgende viftekontroller blir dette fint. Fractal Design ekstravifter er heller ikke spesielt dyre og anbefales. Hvis pris ikke er vesentlig har du Noctuavifter som er relativt mye dyrere, men meget stille. Fant den etter jeg posta threaden, att det var en nett lik, ville bare holde threaden litt lengre å se om det var noe bedre! Tusen takk for svartet btw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå