chevy1990 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Heisann! Jeg er en gutt på 22 år som er til tider uenig med "vennegjengen" min. Jeg er ikke verdens flinkeste til å sjekke damer, har rett og slett ikke "trent" nok og er ikke typen til å finne ei jente bare for ONS. Når jeg spør mine mer suksessfulle venner på området om hvordan jeg skal bli kjent med flere jenter får jeg høre stort sett det samme; server henne noen "negs" og bygg henne opp igjen med komplimenter eller noen kleine sjekke-triks. Det passer meg ikke helt, greier ikke det skuespillet de spiller. Jeg prøver å få de til å forstå at det kanskje er like effektivt å gå bort og snakke vanlig. Eller som i mitt tilfelle si; Hei, jeg er ikke så flink til det her men jeg har lagt merke til deg og ville bare si hei og ta deg videre derifra. Er jeg helt på jordet her eller har jeg forstått riktig at jenter ikke er spesielt glad i de profesjonelle "sjekkerne"..?? Lenke til kommentar
Ogrheimen Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Je'lo Endret 29. januar 2013 av Ogrheimen Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg tror at mange jenter ville ha likt å playe sjekkecoachen, og dette er jo forøvrig morsomt hvis de får det til. Rutiner fra The Game som "negs", kle seg ut som dette og liknende ting er veldig ut og det er lett for å bli tatt som en "sjekker". Det spiller veldig liten rolle hva du åpner med, så lenge du ikke leverer en klein frase ala dette: "eehh, hei.... ehhh, jeg, ehhh.... hva heter du!! skal jeg spandere en øl på deg nå?" etc. Vær normal og fokuser på å bli kjent med henne i stedet for å sjekke henne opp. For å bli god må du øve. Magiske linjer hører til fantasiverdenen 1 Lenke til kommentar
monoamine Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Det er nok like mange måter å sjekke opp jenter på som det finnes jenter i verden. Men du må finne en måte som du føler deg komfortabel med og som samtidig får jenta til å synes at akkurat DU er en catch Det er noen typiske sjekketriks som såkalte profesjonelle sjekkere kommer med som jeg synes er gode, men totalt sett kommer det an på hva slags syn man har på sjekking og jenter generelt. Typisk "The Game"-sjekking som du beskriver at dine kompiser applauderer har jeg ikke mye til overs for - hvorfor skal man dytte folk ned i dritten for så å være den greie som drar dem opp igjen? Det går an å sjekke opp jenter uten å være drittsekk - derfor anbefaler jeg deg en blogg som heter 0330.no som skrives av gutter som i mine øyne har gode verdigrunnlag i bunnen når de driver sjekking. Check it out Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Hvis du verdsetter deg selv og er confident, er autentisk(at du sier det du har lyst til å si, ikke hva hun ønsker å høre) og kongruent (at det du sier og måten du sier det på, er på bølgelengde med hvordan du føler deg) så holder det i massevis. Det gjelder å være komfortabel i sitt eget skinn, om man er alene eller om man er med flere. Endret 7. mars 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Dropp å si "Jeg er ikke så flink til dette". Bare si "Hei- Deg har jeg ikke møtt" eller liknende og la samtalen flyte derifra. Hvis det er sykt viktig for deg å knulle på dagen kan du alltids være en stor douchebag da dette oppfattes som "alfa" (selv om det ikke er det) og får jenter våtere i trusa enn brad pitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå