Gå til innhold

[Løst] Ny Psu

Anbefalte innlegg

hei, nå begynner min chieftek 750w å bråke mye forhold til mine andre komponenter og lurer på hvilken jeg skal velge, er så mye å velge mellom så jeg vet ikke hvilken jeg skal ta.

det jeg har er 4 lys katoder, gtx 580, 2 harddisker og en ssd, amd phenom 1075t, 7 vifter og hovedkortet er Asus m4n98td evo, skal gjøre noe overklokking, men ikke så svært mye.

Tusen takk for alle svar jeg får

den skal være av god kvalitet og kanskje etter hvert gå for sli i fremtiden som kommer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei, nå begynner min chieftek 750w å bråke mye forhold til mine andre komponenter og lurer på hvilken jeg skal velge, er så mye å velge mellom så jeg vet ikke hvilken jeg skal ta.

det jeg har er 4 lys katoder, gtx 580, 2 harddisker og en ssd, amd phenom 1075t, 7 vifter og hovedkortet er Asus m4n98td evo, skal gjøre noe overklokking, men ikke så svært mye.

Tusen takk for alle svar jeg får

den skal være av god kvalitet og kanskje etter hvert gå for sli i fremtiden som kommer

XFX XXX 750W, koster 900kr på dustinhome og er laget av seasonic ;)

glemte å lese SLi i fremtiden, kanskje lurt å gå for noe med litt mer "piff" da

Corsair AX 850 kanskje?

Endret av olestokk
Lenke til kommentar

hmm... dette var jo bra da, må da bare vente nå på lønning å så skaffer man seg en ax850, men som sagt er den stille gående under 65 til 75% load?

Du vil aldri nå 65% load med bare et 580 + 1075T. Kanskje du kommer opp i 60% om du kjører Furmark + Linpack samtidig, men ellers vil du være godt under 50%

Lenke til kommentar

hmm... dette var jo bra da, må da bare vente nå på lønning å så skaffer man seg en ax850, men som sagt er den stille gående under 65 til 75% load?

Du vil aldri nå 65% load med bare et 580 + 1075T. Kanskje du kommer opp i 60% om du kjører Furmark + Linpack samtidig, men ellers vil du være godt under 50%

takk for svar, dette hjalp meg veldig mye

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...