EinarEriksen Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 I dag kommer trolig neste iPad, følg med her fra klokken 19. LIVE: Vi følger Apples lansering Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Spennende dette ryktet om at skjermen muligens vil gi feedback.. hadde jo ikke vært dumt å kunne kjenne hvor glattbarbert musa er 7 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 hvis jeg har fått opplysningene riktig er det ikke noe vits i å følge med før 19:40 før det babler dem jo bare i vei om alt mulig som styrker selskapets ego... Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Live? Lol, så barnslig. Religiøse fanatikere har vel sine egne sider? 3 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Live? Lol, så barnslig. Religiøse fanatikere har vel sine egne sider? etter den overskriften om "skjerm splitteren" skulle man nesten tro HW prøver å trekke til seg slike fanatikere 3 Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Lansering? Kan folk virkelig kjøpe det nå med en gang? Da er det godt gjort av Apple å ha holdt det skjult! Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Gleder meg som en unge Satser på god batteritid, høyoppløst skjerm med gode farger og rått grafikkort. Håper de lanserer en ny Mac, gjerne hint om neste iPhone også. Endret 7. mars 2012 av Hunterra 2 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Lurer på om det blir en helt ny versjon med nytt design og A6 quad prosessor, eller en iPad HD med litt krydra specs og samme design, som med da de lanserte iPhone 4S istedenfor iPhone 5... Endret 7. mars 2012 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Sen oppdatering på siden her. Engadget.com dekker saken ganske bra. 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 theverge gjør en enda bedre jobb though Lenke til kommentar
Thomas-fisk Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Dere gjør en fantastisk jobb! Hver gang jeg trykker inn F5 er det ett nytt innleg her, fortsett sånn Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Gleder meg som en unge Satser på god batteritid, høyoppløst skjerm med gode farger og rått grafikkort. Håper de lanserer en ny Mac, gjerne hint om neste iPhone også. Du vil ikke se mac nyheter på en ios "messe". Uansett så er ikke mac så viktig for apple, kontra ios. så du vil ikke se mer enn en splash screen på hovedsida når det kommer en ny mac. Dessverre. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Gleder meg som en unge Satser på god batteritid, høyoppløst skjerm med gode farger og rått grafikkort. Håper de lanserer en ny Mac, gjerne hint om neste iPhone også.Du vil ikke se mac nyheter på en ios "messe". Uansett så er ikke mac så viktig for apple, kontra ios. så du vil ikke se mer enn en splash screen på hovedsida når det kommer en ny mac. Dessverre. Ohh, visste ikke at det var en "iOS only messe". Hvorfor er ikke Mac så viktig for Apple ? De selger no bra de også. 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Gleder meg som en unge Satser på god batteritid, høyoppløst skjerm med gode farger og rått grafikkort. Håper de lanserer en ny Mac, gjerne hint om neste iPhone også.Du vil ikke se mac nyheter på en ios "messe". Uansett så er ikke mac så viktig for apple, kontra ios. så du vil ikke se mer enn en splash screen på hovedsida når det kommer en ny mac. Dessverre.Ohh, visste ikke at det var en "iOS only messe". Hvorfor er ikke Mac så viktig for Apple ? De selger no bra de også. jojo, men ikke langt nok så mye som ios. Er bare sånn det har blitt. iOS får så mye media oppmerksomhet. Se bare her, på vg, engadet, og alle andre sider i dag. på en annen note, liker designet på den nye ipaden, og retina displayet ser vilt ut blir også ny apple tv, så håper jeg det kommer jailbreak, så jeg kan kjøre 1080p på den fra xbmc 1 million mer pixler enn en hdtv, lol. er litt vilt å tenke på, siden den er på ti tommer, og ikke 46" + Endret 7. mars 2012 av henrikrox 1 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 A5X. Quad-core grafikk 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) De sier det skal være "four times the peformance" og dobbelt så rask som tegra 3. Det stemte jo veldig godt når ipad 2 kom, da dunket jo den tegra 2, så spennende om det stemmer. Bra med 1080p camera, og 5mp sensor, samme sensoren som på iphone 4s, bare på 5mp. Visste ikke at apple skulle infri på alt, men det virker så. og tydeligvis 4g, jesus, den her kommer til å bli 500-600 kr dyrere tipper jeg Endret 7. mars 2012 av henrikrox Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) lurer på om det blir noe "just one more thing" pleier å være det, men vet ikke hva det kan være, siden det har alt, quad core, syk oppløsning, 1080p, 5mp, noe alla siri, 4g etc ps: samme priser, DET er bra. med all den oppgraderingen, skjermen etc Endret 7. mars 2012 av henrikrox 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg