Gå til innhold

Hjelp til opplegg! :)

Anbefalte innlegg

er 17 ( 18 til sommeren) Driver og trener og vil ha eit opplegg som eg kan gå på trenings romme og utføre som tek for seg dei fleste musklane i kroppen. Går til trening ca. 15-20min kjapp gange. løfter manualer på trening og sykler av og til. Kostholdet er bra. Skal begynne som sveise lærling i sommer så treng eit som gjer meg og litt smidig og men ikkje som ein katt vil ha større muskler i kroppen for det om :) legg til linker med videor eller bilder siden eg er ny i faget :p

-Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg først begynte, fikk jeg anbefalt RYP Grunnprogram. Det er et helkroppsprogram som legget opp til tre økter i uken. Les pdf- filen som ligger vedlagt. Her finner du litt generell info om styrketrening, kosthold, beskrivelse av øvelsene mm. Etter at du har testen 10 RM i hver øvelse, ligger det også ute en kalkulator som regner ut programmet for deg. Jeg syntes i hvert fall det var veldig kjekt å starte med. Smidighet vet jeg imidlertid ikke noe særlig om. :p

Lykke til!

Lenke til kommentar

Er på trening minimum 3 gange i veka prøve og sykla elle ta ein liten joggetur før eg løfta vekta. Men da er med manualer er redd for ryggen min på mark/benk press. Lurer og på ke eg kan bytte ut med brus og snop. Er farris bra og drikke ofte ?. er egentlig ikkje snop som er problemet men brus inntaket.

Lenke til kommentar

www.stronglifts.com

Definitivt et av de bedre programmene du kan og bør bruke som nybegynner. 3 dagers trening per uke, økning hver trening og det dekker alle muskler.

Dropp brus og godteri, drikk kun vann i 21 dager for å legge nye vaner og du vil ikke ha noe som helst behov for brus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...