Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Moren min nekter meg ukepenger hvis jeg ikke har henne som venn på Facebook

Anbefalte innlegg

Jeg mener egentlig at din mor ikke har noe på din facebook å gjøre. Hvis du sletter henne kan det jo hende at hun roer seg ned over litt tid for så å gi deg lommepenger igjen? Eventuelt kan du skaffe deg en jobb, som gir deg mye mer penger enn det du hadde fått av din mor uansett.

Jeg har ikke mor og far på facebook selv, nå er jeg riktignok litt eldre enn deg, men diverse fyllebilder og usjarmerende snakk mellom meg og kompiser får hun klare seg uten. Jeg er da 21 år og får selvfølgelig lov til å drikke og hadde sikkert ikke fått noe problemer selv om min mor hadde sett bildene av meg, men er snakk om å ha litt privatliv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror nok det er viktig at du (trådstarter) setter foten ned og viser moren din at du er lei av å bli herset med. Det er viktig at du prøver å endre situasjonen slik den er med deg og din mor, og ikke bare la dette gå over og tro at det skal bli bedre.

Ta nok en ordentlig samtale med henne. Nekt henne tilgang til din facebook, vis at du er selvstendig og modig, og bruk personene rundt deg (søsken eller din far) til å fremme ditt synspunkt og få de til å snakke med din mamma i lag med deg.

Det første steget mot selvstendighet er å si nei til din mamma.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...