Malmern Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Har et lite problem med Steamversjonen av Star Wars: Knights of The Old Republic, det henger seg under loading, unntatt når jeg loader autosave, den fungerer. Spillet reagerer fortsatt på Alt+F4 og spør om jeg vil stenge spillet. Windows 7 64-bit 4GB Ram Phenom II X4 3.21 GHz HD5850 1GB ASUS Crosshair Formula III Nyeste drivere Har også googlet "SWKOTOR hangs during loading", og fikk beskjed om å slette "gamesinprogress" mappa, men det hjalp ikke en døyt. :S Edit: Har nå prøvd å klikke på "Disable Movies" og fjernet "Enable Hardware Mouse", fortsatt ingen endringer. Endret 7. mars 2012 av malmern Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2012 Fortsatt ingen som har en ide om hva jeg kan gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
ilyena Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Sjekk steam forumet for spillet. Jeg fikk spillet først til å virke etter jeg hadde prøvd nesten alle rådene der. det er noe med at du må slå av videoene Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 21. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Takker for svar, men leste du førsteposten? Har nå prøvd å klikke på "Disable Movies" og fjernet "Enable Hardware Mouse", fortsatt ingen endringer. Edit: Og viss du lurte, så har jeg lest forumpostene på Steamforumet, der jeg har fått ideene om å "Disable movies", og å fjerne "Enable Hardware Mouse" Endret 21. mars 2012 av malmern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå