Gå til innhold

itbutikken fjusker med noen priser??

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt en Maxtor Diamond 9 120GB disk fra it butikken nå... men i prislista står d 834, mens når den kommer opp i handlevogna koster den 883!!?? Hva skjer her da??

er det min browser det har no med?? :(:(:(:( useriøst!

Ellers har jeg bestilt en Nec 1300 DVD brenner til 1414!! sjekk prisen på komplett da!! hehe... :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke handl fra itbutikken, greit de er billige men da får man håpe at produktet aldri bryter sammen, skjer det så har du et h****, behandlingstid på 4mnd inkl purring! brukte mer i porto en hele pakken kosta! det dekte de selvfølgelig ikke, alle andre jeg kjenner som har handlet der har bare negativt å tilføye! :grumpy:

Lenke til kommentar

De opererer jo med tre forskjellige priser, ihvertfall når det gjelder den Maxtor hard disken.

Gå først til oversikten over harddisker; der står Maxtor DiamondMax 9 120GB til 834,-.

Trykk så på linken til den harddisken, og du ser at ved siden av produktet står det nå plutselig 883,62.-

Se nå litt lenger ned og til høyre under "Aktuelle varer"; der står samme disken oppført til 991,-

Så her er det system som er lett å skjønne ja. Særlig når det ingen av stedene står nevnt om prisen er inkl. mva.

Men det står ihvertfall NOK da, så da må man gå ut ifra at det ikke er differansen mellom danske og norske kroner som er problemet heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...