stiaas Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Ny test avslører at mange sikkerhetsapper ikke fungerer i det hele tatt. Disse appene beskytter mobilen din best Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Fornøyd avast-bruker kommer definitivt til å benytte det framover når det kommer så godt ut i testen Lenke til kommentar
johanf Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Hva med en tilsvarende test for iOS? Eller, er det kanskje blitt gjort allerede? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Begrensninger i iOS gjør det nesten ikke mulig og lage tilsvarende antivirus programmer til iOS, men på den andre siden så gjør begrensningene det også nesten umulig og lage skikkelig slemme virus. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Akkurat DET er grunn god nok for meg, til å IKKE velge Android. Selv om det frister med litt forandring. Lenke til kommentar
AFF301 Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Fikk gratis F-Security med mobilen da jeg kjøpte den!! funker bra men den overdriver litt når den konrolerer mobilen hver gang den slås pä og ting opdateres/instaleres ! Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Har testet et par antivurus på Android tidligere i korte perioder. Grunnen til at det har blitt korte perioder er at programmene har vært plagsomme (masete eller unødige kontroller til alle døgnets tider), virket på bekostning av ytelse eller på bekostning av batteri. Med andre ord har jeg 99% av tiden ikke brukt noe. Og har til gode å få et eneste virus på mobilen (ihvertfall som jeg har merket ). Så oppfølgingsspørsmålet til dette: Hvordan er de nevnt her i forhold? Husker ikke helt hvem jeg har testet tidligere, men lookout hadde helt klart en negativ effekt på ytelse, batteri og stabilitet når jeg testet den. Lenke til kommentar
rammstein123 Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 har norton tablet sequrity på min samsung galaxy tab 8,9 Lenke til kommentar
Kattekreket Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Ialleste dager.. Lasta ned etter link på mobilen og fikk beskjed om at det er en abbonemangstjeneste som koster 150 kroner uka. Ikke **** om jeg betaler 600 kroner måneden for slikt. Finnes sikkert billigere/gratis anitvirus til min mobil. Dette minner mye om svindel...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg