Cuneax Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Roccat Power-Grid åpner for heftig spilling. Nå kan du kontrollere PC-en med smarttelefonen Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Man har da kunnet kontrollere PCn med mobilen en god stund nå. Skriver feks dette i Google Chrome på flatskjermen med tastaturet på lumiaen min. Nok en snodig headline . 1 Lenke til kommentar
xaco Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg tror det var i 2006 jeg brukte en Sony Ericson k750i mobil for å kontrollere pcen min for første gang, så er vel ikke akkurat noe nytt. 1 Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Man har da kunnet kontrollere PCn med mobilen en god stund nå. Skriver feks dette i Google Chrome på flatskjermen med tastaturet på lumiaen min. Nok en snodig headline . Jeg tror det var i 2006 jeg brukte en Sony Ericson k750i mobil for å kontrollere pcen min for første gang, så er vel ikke akkurat noe nytt. No er ditta litt meir avansert enn å bruke tastaturet på mobilen, ect. Syns dette ser meget bra ut! Nydlig GUI! Melder meg på betaen ASAP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg