Nilsen Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Med denne modellen fra FSP får du skikkelig stuefred. Leverer 500 helt lydløse watt Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 40W mer enn seasonic sin... eneste som hadde vært et stort pluss med denne er hvis prisen er lav Lenke til kommentar
TurboJens Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Ser ut som de har glemt Yesico FL-550, 50w mer effekt og ganskje allerede 5-6-7 år gammel. 550w, også vifteløs. Lå på rundt 1500kr når den var i salg. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Kingwin/Super Flower har en på 500w......... http://www.silentpcreview.com/Fanless_PSUs_Kingwin_STR-500_Silverstone_ST50NF Lenke til kommentar
blinc Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Vel, skal man ha en støysvak pc kan det ofte lønne seg å gå for 2 vifter. 1 på prosessor og en i PSU (for å få varm luft ut av kabinettet). Vifteløse PSU'er hadde for min del kun vært aktuelt hvis alt annet er kjølt ned med vann, med lik type vifter. Et annet scenarie kunne vært total passiv maskin. Men da er 500w rimelig overkill.. Endret 7. mars 2012 av blinc Lenke til kommentar
Larsen.J Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Antec har nylig lansert en rekke 80+ Platinum strømforsyninger. Disse går fra 430W til 700W hvis jeg husket rett. Prisen skal være på rundt 700-800kr i Norge når de endelig kommer hit. Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Earthwatts Platinum ser ut til å komme i 450, 550 og 650 watt. Prisen for sistnevnte oppgis på Hardwaresecrets til å være USD 130. De bygges over samme lest som FSP Aurum, men ser at Antec kun tilbyr 3 års garanti. Det er minst 2 år slappere enn de fleste andre i denne effektivitetsklassen, inkludert FSP's Aurum. http://www.hardwaresecrets.com/article/Antec-EarthWatts-Platinum-650-W-Power-Supply-Review/1472 Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 min AX 705 lager en veldig lav pipelyd når pcen er i hvilemodus :O men det er bare noen ganger jeg legger merke til den fordi den er SÅ lav Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Kan nevne at min Corsair AX850 er lydløs eller tilnærmet lydløs. Dette er en rebranding av Seasonics X-serie såvidt jeg kan huske. Disse er så stille at de langt overgår kravene til htpc eller et stille kontor. Dette ser jeg på som et MYE bedre alternativ enn helt passive, da vifta er der til nød hvis det skulle være en spesielt varm sommerdag el, samt at de har kraft og kvalitet til å tåle massiv belastning over lang tid, om behovet skulle være der. men selvfølgelig, bygger man en HELT passivt kjølt pc, så kan jeg til dels forstå valget ... Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Det er vel å foretrekke å ha en utskiftbar vifte festet i kabinettet enn å ha en ikke-utskiftbar i PSU med mindre mulighet til å tilpasse hastighet på, eller rengjøre. Lenke til kommentar
Chiron Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Det var da som.... Lese FAQ. (Rødme). :-) Her: Heisann! Vet noen tilfeldigvis når de kommer ut på markedet? :-) Mvh chiron69 Endret 9. mars 2012 av chiron Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Venter på 500W utgaven selv, har ikke kommet så snart som forespeilet, uten at det er noe nytt i seg selv med lanseringer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå