Gå til innhold

SC 2:Marine Arena Tactics

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Update!

Har spilt det litt i helgen, og jeg fant ut at det var greit å gå ling - pheonix - stim - ling speed - marine upgrades.

Litt ut i gamen bytter jeg fra lings til reavers. Da oppgraderer jeg så raskt så mulig attack i shop også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Litt gammel topic men men. Jeg har spilt noen hundre games med MA og det er fett det. Mange gode taktikker der ute og det avhenger veldig av hva motstanderne går slik at man kan countre de. Ellers er det noen safe bets jeg synes funker i de fleste tilfeller:

Marauder - festor - ved 10 min skaff merc som countrer den største trusselen på mappet (eks hero-play>gå blink stalkers) hvis det ikke er noe spesielt skummelt på mappet går jeg vanligvis maraider da de er gode mot marines.

Raven er også en fin investering som funker bra i starten og greit i late game som jeg alltid tjener inn igjen med god margin hvis jeg ikke er uheldig.

Phoenix koster jo nå 600 så det er lite av de å se lenger(heldigvis) da det var litt irriterende. Men de var jo fine å leeche fra da :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke spilt det på 2-3 uker. De har økt Phoenix til 600 nå? Forsovet helt greit - det var raskt Pheonix-wars i mange av gamene jeg spilte. Også er det enkelte som kjører hardt på banelings - kan ikke skjønne at det lønner seg (nå har jeg aldri sett en vinne, selv om de kjører knallhardt på blings i starten).

Lenke til kommentar

Spilte to runder i går. Første runden ble jeg forlatt av teamm8 etter han hadde mistet heroen etter 2 minutt. Jeg quita ettersom jeg plutselig lå for langt bak.

Andre runden gikk jeg Marauders, før jeg oppgraderte til Stalkers. Ble til slutt lett match - særlig når teamm8 forsvant og jeg ikke feedet med hans ubrukelige beetles. Stalker Lancer med litt armor upgrades er artig mot Tychus som ikke er veldig oppgradert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...