Nala Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Hei! Har en Motorola defy, den har vært en fin telefon i litt over ett halvt år. Men nå virker det som den begynner og bli sliten, og dette irriterer meg noe så gæli! Den fungerer nesten ikke til daglig bruk lenger. Maksivaren har blitt ufattelig treg, ting fryser og henger seg opp, dette ender med at telefonen re-starter seg selv. Skjermen lever sitt eget liv noen ganger. Den trykker helt for seg selv uten at jeg rører den. Når jeg skal skrive meldinger henger tastene langt etter. Svare telefonsamtaler går ikke alltid. Sim kortet blir koblet ut helt plustelig og jeg må skrive inn pin på nytt. Batteriet blir plustelig varmt og den kan gå fra 100% til 10 % på noen timer. Eneste postive med denne telefon akkurat nå er at den forsatt er vanntett. jeg har prøvd og reformatere telefonen med det hjalp ikke så veldig mye. Noen tips? overclocking er det et valg? hvordan? Endret 7. mars 2012 av Nala Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Hadde jeg vært deg, så hadde jeg reklamert til selger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå