henrikwl Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Hjelp! Jeg så de kuleste felgene her i dag morges, men aner ikke hvor jeg skal finne dem igjen! Kanskje noen bilfrelste her kan hjelpe meg? Felgene hadde 5 eiker, og var mørkegrå (koksgrå eller grafitt eller noe) med lysere grå highlights langs kantene på eikene. Ute ved dekket utvidet eikene seg til "trekanter", slik at hullet mellom eikene fikk en slags diamantform. Håpløst å beskrive med ord, men håper noen skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Noe sånn?: De heter iallefall: Oxigin Crystal Hjelper kanskje litt vist du sier hvilken bil du så dem på. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 Ja, nesten, bare at det var ikke hull i "trekantene" - og så var de ikke så brede ute ved felgen. Mørkere gråfarge var de også. Felgene satt på en Audi, jeg mener det var en A3. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Kan det være den S3 black edition felgen? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 Nei, det var nok ikke dem heller. Fargen var enda litt mørkere grå, og så var det som sagt disse trekantene i enden av eikene da. Takk for forslagene så langt, ikke lett dette. Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Tommy Sharif kan nok hjelpe deg. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Er det de her da? Endret 12. mars 2012 av untouch4ble Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 Det tror jeg jammen det kan være! Nå er det en stund siden jeg så dem og i hodet mitt så var ikke de sølvkantene så fremtredende, men alt det andre stemmer såpass bra at jeg ikke helt stoler på at hodet mitt har det riktige bildet lenger. Det er altså originale Audi-felger, så vidt jeg kan se? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) http://www.audi-accessories.ie/tt/sport_and_design10/polygon_5-spoke_light_alloy_wheels Ser slik ut ja. Endret 12. mars 2012 av untouch4ble Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 Takker og bukker så meget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå