dimdal Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Hei! Jeg har fått noen mangler på min BMW 318 Ti som må rettes for å få den EU-godkjent. Bremserør (delen som går over bensintanken) må byttes. Venstre bakfjær må byttes Begge ytre stabilisatorstag foran må byttes For denne jobben skal norske verksteder i Oslo-området (har sjekket 3 forskjellige) ha mellom 8500 - 10 000 NOK. Vil det lønne seg å reise til Sverige å få dette fikset? Jeg bor i Oslo, så det er ikke lange turen over grensa. Hvis ja; Hvilke verksteder kan anbefales? Det trenger ikke være merkeverksted, men vil gjerne at jobben gjøres skikkelig! Endret 7. mars 2012 av dimdal Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg kan godt slenge meg på denne! Lurer igrunn på det samme, dog til Alfa Romeo. Lenke til kommentar
Indian Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Ta kontakt med A&K bil&Däck i Strømstad. De låner deg bil gratis mens bilen er på verkstedet når bilen kan repareres samme dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå