Joachim_F Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 I Lifeless Planet får du leke astronaut. Les hele saken Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Interessant. Litt synd nesten at de ikke turte å lage et spill som genuint handlet om å utforske en noenlunde øde planet. Det hadde kanskje ikke blitt noen stor publikumsvinner, men for meg har det alltid vært en fascinasjon i det å operere i det ytre rom. 1 Lenke til kommentar
Kamuflarne Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Virker interessant. Hadde dog vært kulere hvis man utforsket ruinene etter en ukjent sivilisasjon i stedet for noe menneskeskapt. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Minner meg om serien Pioneer One. http://www.imdb.com/title/tt1748166/ Lenke til kommentar
galemann Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg fikk assosiasjoner til "The Dig" her jeg. Steven Spielberg manuset som aldri endte opp som film, og ble laget spill av istedenfor. Ett meget kult pek å klikk adventure imo. Håper dette blir bra! 1 Lenke til kommentar
JayDilla Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg fikk assosiasjoner til "The Dig" her jeg. Steven Spielberg manuset som aldri endte opp som film, og ble laget spill av istedenfor.Ett meget kult pek å klikk adventure imo. Håper dette blir bra! Samme her, dette ser bra ut. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Tror jeg skal følge litt med på dette spillet her. Virker intressant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå