ex8mast Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Kunne tenkt meg en mørkegrå en og vil helst ha i 100% ull. Hvor i oslo området har de og hva pleier det å ligge på? Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Det er veldig vanskelig å finne jakker i 100% ull. Tror du skal være fornøyd om du finner en jakke som er 60% ull. Jeg kjøpte min Samsøe navy jakke på Volt for et par år siden. Den er i 65% ull (fant ikke noen med mer ull i). Betalte 2k for jakken og det var den virkelig verdt! Har brukt jakken veldig veldig mye. Ikke kjøp ulljakker på H&M. De føles veldig kjipe ut. Lenke til kommentar
ex8mast Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 Holder den bra på varmen da? Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Tror den skal holde godt på varmen. Husk at det er viktig tenke gjennom hva enn har under jakken. Jeg bruker ofte en tynn genser i 100% merinoull under jakken. Det pleier å holde her på vestlandet. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Gjør en losjakke fra Ralphlauren.com, når det er vinstersalg får du de for rundt 1200 kr. Er 90% ull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå