Olesb Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Hei! Vi har et nett på 70mbit og alle andre pcer i huset får inn det mens jeg får bare 10mbit Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? Endret 7. mars 2012 av Olesb Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Du må komme med noen opplysninger. Kablet, trådløs? Lenke til kommentar
phlake Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Spesifikasjoner trengs! Det kan jo hende du har et nettverkskort som kun takler 10mbit. Trådløst eller kablet? Lenke til kommentar
Olesb Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Det er kabel, canal digital. Netverkskortet er intergrert på hovedkortet Endret 7. mars 2012 av Olesb Lenke til kommentar
phlake Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Men, spesifikasjoner på pcen din? Sjekk at nettverkskortet takler mer enn 10mbit eller at det ikke er tvunget ned i hastighet. Windows+Break > Maskinvare > enhetsbehandling > nettverkskort > egenskaper > avansert. Sjekk innstillingene og info der. 1 Lenke til kommentar
Olesb Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg prøver å gjøre det du sier der så skal jeg uploade et ss av hva som er der. Lenke til kommentar
phlake Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Ah, jeg har selv et bigfootkort. Godt mulig bigfoots nettverksmanager struper hastigheten. Prøv å avslutt den, hvis den kjører. Sjekk deretter under advanced-tab-en i skjermdumpen din. Lenke til kommentar
Olesb Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Men, spesifikasjoner på pcen din? Sjekk at nettverkskortet takler mer enn 10mbit eller at det ikke er tvunget ned i hastighet. Windows+Break > Maskinvare > enhetsbehandling > nettverkskort > egenskaper > avansert. Sjekk innstillingene og info der. Min pc bruker Bigfoor Networks Manager som du ser på bildene jeg har lastet opp. Jeg tror det kan ha noe med dette å gjøre ettersom vær gang jeg trykker på test kommer det opp melding om at jeg skal prøve igjen. Ah, jeg har selv et bigfootkort. Godt mulig bigfoots nettverksmanager struper hastigheten. Prøv å avslutt den, hvis den kjører. Sjekk deretter under advanced-tab-en i skjermdumpen din. Okey, jeg skal prøve det. Endret 7. mars 2012 av Olesb Lenke til kommentar
Olesb Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Tusen takk for hjelp, det funker nå. Skal jeg like gjerne av installere bigfoot manager? Endret 7. mars 2012 av Olesb Lenke til kommentar
phlake Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Gode greier! Nei, du trenger ikke avinstallere, men du kan sette den til ikke å starte automatisk :o) Eneste fordelen med den er at du kan få den til å prioritere spilltrafikk, slik at du f.eks kan laste ned med 5MB/s samtidig som du spiller, uten at det går noe særlig utover pingen. Personlig har jeg den installert men ikke startet. Lenke til kommentar
Olesb Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2012 Hvordan får jeg til så den laster ned med 5mb/s? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå