ChrisR Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Hei. Jeg er på utkikk etter et billig gaming headset til pcen. Det skal være god mic, som sensurerer det meste i bakgrunnen, minijack og god lyd. Har sett på SteelSeries 7H og Corsair Vengeance 1300. Er det noen andre som har tips til gaming headset til rundt 6-700kr? Lenke til kommentar
DoaldRahl Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=435893 Som du ser er det satt ned fra 1075 til 749. Hvis jeg var deg ville jeg slått til nå, det er et supert gaming-headset. Lenke til kommentar
lals Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 G35 er et veldig bra headsett. har selv g930 som er det samme men trådløst. men det bruker USB ikke minijack Lenke til kommentar
ChrisR Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 Grunnen til minijack er at jeg har et supert lydkort. Og vil da bruke det Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Er selv på utkikk etter nytt headset, har SteelSeries Siberia (v1) vurderer å bytte til G35. Men til ChrisR: Anbefaler SteelSeries Siberia V2, alle jeg kjenner som har det er kjempe fornøyd. Lenke til kommentar
ChrisR Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 Kan også tilføye at det skal være et headset som skal brukes på LAN også TG, så det må være et ganske så godt headset som lydisolerer det meste. Både til mic og ørene. Der vet jeg G35 er godt, men det er USB. Har i dag Corsair HS1-USB Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Jeg spurte komplett.no om hva de anbefalte, dette var det jeg fik i svar.' http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=582499 Hvor bra micen er, det vet jeg ikke da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå