Geir Kristiansen Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Soloppgang Bildet er fjernet. Beskrivelse: Soloppgangen i dag tidlig før det skyet til igjen. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
vitropixia Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Nydelig bilde! Kunne jeg tenkt å hatt på veggen. Noen flare nede ved elven som kunne ha vært klonet bort :-) Hvilket HDR program bruker du? Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Fin komposisjon, god balanse mellom dei to hyttene, sjølv om den eine blir litt vel liten. Hyttene til venstre ødelegger dessverre en del. Personleg kunne eg tenkt meg å sjå dette uten HDR, men det er sjølvsagt ditt val. Får ein 4er frå meg viss eg skulle gjett karakter. Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 Ser nu at det er endel flare som jeg kunne og burde ha klonet bort Bruker Photomatix Pro 4.1. og er fornøyd med det. Enkelt og bra program. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Nydelig bilde.Traff godt på sola her;) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Helt topp HDR bilde. Her har du utnyttet HDR teknikkens dynamikk, uten at det er blitt ekstremt 1 Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Det er et smukt billede af solopgangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg