wil Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 i går litt ut på ettermiddagen så formaterte jeg maskina mi. etter det gjorde jeg den vanlige prossedyren, installerte Service Pack 1, Norton, og oppdateringene, så langt så bra, installerte deretter, Nero, Photoshop element og Windvd, dette gikk smertefritt som vanlig, før jeg slo av maskina i går, så installerte jeg Office, etter det slo jeg av uten å restarter maskina først. jeg slo av maskina i frykt for virus i går kveld. lot den være av hele natta, å jeg trodde maskina var like kjapp som i går, neida, den var blitt kjempe treig. shutdowninga gikk bra, men den streken gled til høyre 6-7 ganger, vanligvis bruker den å glid 4 ganger. ingenting er gjort inni maskina etter at jeg slo av maskina mi i går. lurer på hva som kan ha skjedd, selve Windowsen min var også blitt treigere enn vanlig. Noen tips om hva det kanskje kan være? Nei, det er ikke virus. Ja, jeg kjører Norton, Nei, har ikke sletta spywaren enda, men det skal jeg få gjort nå snart. Håper på mange svar. Lenke til kommentar
wil Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 fant ut hva det kanskje kunne være. nå er iallefall ikke pc`en treig noe mer. nå går den på 4 streker igjen. måtte bare endre litt på maskinvare profilen fra 30 sek til 20 sek. da gikk det fint. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Du kunne ikke ha tenkt deg å mekke en lenger signatur? 12 linjer? er du gal? På den siste posten din er jo signaturen din 4 ganger lenger enn selve posten! Dette burde ikke ha vært lov engang. Lenke til kommentar
wil Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 å jøss, skal dere klage over siggen min å nå. det er ikke bare jeg som har lang signatur her skjønner du. jeg skrev bare opp komponentene som jeg har i min pc. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 men den streken gled til høyre 6-7 ganger, vanligvis bruker den å glid 4 ganger har du prøvd med glidemiddel? 8) vi har sett siggen din no! Men sida den er så nyformatert, så formater den ein gang til da, eller sjekk for virus. Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 her er feilen din: Service Pack 1 http://www.itavisen.no/art/1300897.html maskina mi gikk gangske seint etter sp1, siden eg har norsk kan ikke eg laste ned en fix Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Veldig offtopic men: "jeg slo av maskina i frykt for virus i går kveld. lot den være av hele natta" når du sitter med norton så har du ikke noe å være redd for. er ikke uten grunn at den er kåra til det beste antivirus programmet i samtlige tester jeg har lest. fanger jo også opp absolutt alle virus. eneste programmet som gjør det faktisk. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 offtopic: wil hva med å lage til signaturen slik som min f.eks. Den fyller liksom ut linjene mere og slipper å bruke så mye unødvendig plass Lenke til kommentar
Logan Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 å jøss, skal dere klage over siggen min å nå. det er ikke bare jeg som har lang signatur her skjønner du. jeg skrev bare opp komponentene som jeg har i min pc. Slik argumentasjon drev jeg med på barnehagen også. Den var supereffektiv altså. Barna ble vettaskremt, og snørra rant. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Vel, klager ikke - eller forsåtivdt så gjør jeg det. Signaturen din er helt på landet - vennligst fiks på det slik pantZman hadde det, det er fint og ordentlig, og hva skal du EGENTLIG ved å poste hw'en din til alle andre? du klarer deg like fett i livet når du leser mine tråder (som ikke har hw info). Greit nok om du spør om problemer ang. hw, men det er kanskje 1/10 poster, og da kan du gjøre oss tjeneste å poste det på 10% av postene dine istedet 100%. edit: skrev feil nick, retta i bold Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Du kunne ikke ha tenkt deg å mekke en lenger signatur? 12 linjer? er du gal? På den siste posten din er jo signaturen din 4 ganger lenger enn selve posten! Dette burde ikke ha vært lov engang. Og det snakker du om? Det er ikke lov med animerte smileyer, eller bilder i siggen. Ergo, din signatur er MYE mer "ulovlig" enn wil sin. Det er nok _din_ signatur som tar seg en fin liten tur på landet her. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Du kunne ikke ha tenkt deg å mekke en lenger signatur? 12 linjer? er du gal? På den siste posten din er jo signaturen din 4 ganger lenger enn selve posten! Dette burde ikke ha vært lov engang. Og det snakker du om? Det er ikke lov med animerte smileyer, eller bilder i siggen. Ergo, din signatur er MYE mer "ulovlig" enn wil sin. Det er nok _din_ signatur som tar seg en fin liten tur på landet her. Retningslinjene sier: Pass på signaturen din Dess kortere enn signatur er, dess bedre er den. En signatur bør aldri gå over mer enn 7 linjer, 4 er normalt. Signaturer på vårt forum kan inneholde kontaktinformasjon, din datamaskins spesifikasjoner eller en vits. Vær forsiktig, det du synes er morsomt, kan være helt smakløst for andre. Signaturer bør ikke inneholde bilder (se over). De bør ikke inneholde bilder, kan godt hende jeg endrer på det - men har aldri fått noe pes for det. Noe de reagerer sterkt på er antall linjer, og jeg kan love deg at "bildene" mine ikke tar lang tid å laste ned - de tar heller ikke opp mye plass. Så om jeg er MER ulovlig enn han over? Det tviler jeg sterkt på. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 i går litt ut på ettermiddagen så formaterte jeg maskina mi. Nei, har ikke sletta spywaren enda, men det skal jeg få gjort nå snart. Har du formatert eller ikke? Dersom du har et sunt system fjernes jo spyware når du formaterer systemdisken(e). PS: Signaturen din er vanvittig lang. Dette har vært påpekt mange ganger tidligere og du kan umulig ha misset det. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Enkelte har desverre litt tungt for å ta ting innover seg..... Lenke til kommentar
TheLoco Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 å jøss, skal dere klage over siggen min å nå. det er ikke bare jeg som har lang signatur her skjønner du. jeg skrev bare opp komponentene som jeg har i min pc. Synes du ikke at du burde spandert 20-30 linjer på programvaren i maskinen også da? Og hva slags CD/DVD/diskett som evt. sitter i? Det er jo sånt som får folk til å legge mer merke til sig'en din enn til hva du skriver. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Du kunne ikke ha tenkt deg å mekke en lenger signatur? 12 linjer? er du gal? På den siste posten din er jo signaturen din 4 ganger lenger enn selve posten! Dette burde ikke ha vært lov engang. Og det snakker du om? Det er ikke lov med animerte smileyer, eller bilder i siggen. Ergo, din signatur er MYE mer "ulovlig" enn wil sin. Det er nok _din_ signatur som tar seg en fin liten tur på landet her. Retningslinjene sier: Pass på signaturen din Dess kortere enn signatur er, dess bedre er den. En signatur bør aldri gå over mer enn 7 linjer, 4 er normalt. Signaturer på vårt forum kan inneholde kontaktinformasjon, din datamaskins spesifikasjoner eller en vits. Vær forsiktig, det du synes er morsomt, kan være helt smakløst for andre. Signaturer bør ikke inneholde bilder (se over). De bør ikke inneholde bilder, kan godt hende jeg endrer på det - men har aldri fått noe pes for det. Noe de reagerer sterkt på er antall linjer, og jeg kan love deg at "bildene" mine ikke tar lang tid å laste ned - de tar heller ikke opp mye plass. Så om jeg er MER ulovlig enn han over? Det tviler jeg sterkt på. Det ser ikke pent ut med mange linjer nei, men poenget var liksom at du har ulovlig signatur du også, høres bare så dumt ut når du påpeker at siggen hans er i strid med retningslinjene, når din egen ikke er hakket bedre! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Du kunne ikke ha tenkt deg å mekke en lenger signatur? 12 linjer? er du gal? På den siste posten din er jo signaturen din 4 ganger lenger enn selve posten! Dette burde ikke ha vært lov engang. Og det snakker du om? Det er ikke lov med animerte smileyer, eller bilder i siggen. Ergo, din signatur er MYE mer "ulovlig" enn wil sin. Det er nok _din_ signatur som tar seg en fin liten tur på landet her. Retningslinjene sier: Pass på signaturen din Dess kortere enn signatur er, dess bedre er den. En signatur bør aldri gå over mer enn 7 linjer, 4 er normalt. Signaturer på vårt forum kan inneholde kontaktinformasjon, din datamaskins spesifikasjoner eller en vits. Vær forsiktig, det du synes er morsomt, kan være helt smakløst for andre. Signaturer bør ikke inneholde bilder (se over). De bør ikke inneholde bilder, kan godt hende jeg endrer på det - men har aldri fått noe pes for det. Noe de reagerer sterkt på er antall linjer, og jeg kan love deg at "bildene" mine ikke tar lang tid å laste ned - de tar heller ikke opp mye plass. Så om jeg er MER ulovlig enn han over? Det tviler jeg sterkt på. Det er KUN du SineTwo som PESER om andre sine sigger! KNEGG! 8) Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Du kunne ikke ha tenkt deg å mekke en lenger signatur? 12 linjer? er du gal? På den siste posten din er jo signaturen din 4 ganger lenger enn selve posten! Dette burde ikke ha vært lov engang. Og det snakker du om? Det er ikke lov med animerte smileyer, eller bilder i siggen. Ergo, din signatur er MYE mer "ulovlig" enn wil sin. Det er nok _din_ signatur som tar seg en fin liten tur på landet her. Retningslinjene sier: Pass på signaturen din Dess kortere enn signatur er, dess bedre er den. En signatur bør aldri gå over mer enn 7 linjer, 4 er normalt. Signaturer på vårt forum kan inneholde kontaktinformasjon, din datamaskins spesifikasjoner eller en vits. Vær forsiktig, det du synes er morsomt, kan være helt smakløst for andre. Signaturer bør ikke inneholde bilder (se over). De bør ikke inneholde bilder, kan godt hende jeg endrer på det - men har aldri fått noe pes for det. Noe de reagerer sterkt på er antall linjer, og jeg kan love deg at "bildene" mine ikke tar lang tid å laste ned - de tar heller ikke opp mye plass. Så om jeg er MER ulovlig enn han over? Det tviler jeg sterkt på. Det er KUN du SineTwo som PESER om andre sine sigger! KNEGG! 8) Dette blir nok årets mest forvirrende quote - jeg peser på andres signaturer, JA - men folk er enige med meg. Hvis det er så viktig å vise hardware på en så jævlig irriterende måte så kan man finpusse på signaturen slik at den blir mindre. Og flodhest, jo, min signatur ER bedre enn han sin, men hvis det er så ekstremt å ha bilder i signaturen (og hvis flere enn kun DEG klager på det) fjerner jeg det selvfølgelig uten å nøle. Men nå er det bare du som har kommentert på det, så plz stfu kthx n00b. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå