Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Lenovo u350 Trådløsnett problemer

Anbefalte innlegg

Hei,

Har en Lenovo idepad u350 som kjører Windows 7 (32bit). Det trådløse nettet vil ikke skru seg på, har prøvd bryteren på venstre side ved usb ingangen oh fn + f5 men den vil ikke skru seg på. ikonet nede til høyre hjørne vister internett signalet med et rødt kryss over. Har sjekket enhetsbehandling og under nettverkskort er det kun gule uttropstegn bak på alle. Har prøvd å oppdatert med nye drivere fra lenevo mens fungerer fortsatt ikke. håper noen kan hjelpe??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har dette skjedd helt plutselig ?

De gule utropstegna ville jeg i utgangspunktet ha tolket som et driverproblem.

Men ettersom du har installert nye drivere, kan det kanskje tyde på deffekt nettverkskort.

Det koster i tilfelle ikke allverden med et nytt kort. Eventuelt kan du sette på en USB miniadapter som f.eks. en slik.

Lenke til kommentar

Har dette skjedd helt plutselig ?

De gule utropstegna ville jeg i utgangspunktet ha tolket som et driverproblem.

Men ettersom du har installert nye drivere, kan det kanskje tyde på deffekt nettverkskort.

Det koster i tilfelle ikke allverden med et nytt kort. Eventuelt kan du sette på en USB miniadapter som f.eks. en slik.

Ja dette skjedde over natta. Når jeg skulle bruke den igjen virket den ikke. Det var det jeg også trodde. Kan se om jeg finner noen andre drivere en annen plass enn nå da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...