Spillredaksjonen Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Ble du valgt ut denne gangen? Les hele saken Lenke til kommentar
privinius Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Da får jeg heller kose meg ordentlig til release! 1 Lenke til kommentar
Omland07 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 det positive med og ikke vinne denne gangen er at det er 3900 andre som heller ikke fikk.. 1 Lenke til kommentar
Iglooo Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 JAAAAA! :D:D:D:D:D Ventet i det som føles ut som ett halvt århundre da. Husker at jeg, broren min og mine 2 fettere hadde med save files på disketter og nerdet D2 som pokker. Da satt vi å drømte om D3, takk gamer. Nå har uka mi blitt komplett. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Æsj, jeg får jo aldri en nøkkel jeg! Jaja, godt jeg får selve spillet gratis når det blir lansert da Lenke til kommentar
andrekhorne Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Mailen havnet i spamfilteret, men aldri har jeg fått hyggeligere spam! Det blir en hektisk tid fremover med beta, ME3 og deadlines i masteroppgava! Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Nok en gang feilet systemet til dere, for jeg fikk ikke nøkkel selv om jeg svarte korrekt på spørsmålet. Skuffa! 1 Lenke til kommentar
brodrister Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg tror dere glemte å sende min key. Jeg har sjekket alle epost kontoene mine og den er ikke i noen av de. Sender dere den på nytt? På forhånd - takk 1 Lenke til kommentar
Orsvend Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 jeg vant en key i en tegnekonkurranse, men brakk beinet i helga, så ligger på sykehuset i 2 uker =(=( Nettet her er for dårlig til å spille med, men fikk en meget glad lillebror da =p 2 Lenke til kommentar
jihn Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 wooohoooooo! Ingen mail denne gang heller Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Nope :/ Ikke så heldige denne gangen heller :'( Lenke til kommentar
RakkerUngen Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Aj aj aj.. bedre lykke neste gang! Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Gratulerer til alle som har fått betanøkkel til en beta som for svært mange ikke fungerer Håper dere er heldige! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Vant gitt! Fikk til og med hentemelding på Mass Effect 3 i dag. Lenke til kommentar
garnok Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Gratulerer til vinnerne Velkommen i klubben btw, flott screenshot der. Burde være nok til å målbinde de som sier at grafikken er for lys og barnslig. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 YES! Endelig vant jeg også noe! Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg vant, woho! Hadde ikke forventa det. God start på dagen må jeg si Tusen takk Gamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå