HelloKjersti Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Maxis vekker den populære simulatorserien til live igjen. Les hele saken Lenke til kommentar
keitran Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Gleder meg som gal! Spiller SC4 enda her i gården Lenke til kommentar
Arn_Thor Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg må gå og bytte underbukser... Jeg håper, og tør nesten å tro, at dette kan bli bra. Savnet etter simcity er så stort, så stort! Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Skulle ønske at grafikk-delen forble som den i SimCity 4 (/Rush Hour), men herregud, dette kan jo bli bra! Lenke til kommentar
Albatron Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Deilig! Den nyheten "hit the spot" Lenke til kommentar
Auintr Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Håper dette spillet har bedre støtte for topografiske gråtonekart. Hadde store problemer med å få det til å virke i SC4. Skal bli moro å legge inn hjemkommunen eller en eller annen vestlandsfjord! Lenke til kommentar
obcilion Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 LIKER! Fler enn meg som kjente igjen hydrogenkraftverket fra SC4? Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Gleder meg vanvittig til release! go maxis Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Kunne like gjerne vært en oppgraderinga av Simcity 2000 for min del. Lenke til kommentar
Are fra Moss Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Ja! (Nå skal jeg rett til Game og forhåndsbestille SimCity.) Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Eneste de tilbyr? 80 EURO er jo helt sinnsvakt. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Dette blir nok bra! Stor fan av Sim City-serien. Lenke til kommentar
Folen Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 AIAIAI! Virkelig noe jeg ser fram til dette her. SC4 er kanskje det spillet jeg mest regelmessig trekker fram fra hyllen.. Går aldri lei litt avslappende bybygging ^^ Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Gleder meg som en liten unge på julaften over det faktum at det kommer et nytt Sim City! Noe jeg har ventet på siden Sim City 4. Men uff, er så lei av at alle skal tjene ekstra med penger på "ekstra" ting som i virkeligheten burde utgis med spillet... EDIT: Ser at spillet krever nettforbindelse... ugh. Blandt annet for å innhente priser på ressurser som ikke er uendelige... vet ikke helt hva jeg synes om det. Særlig når man spiller alene og ikke multiplayer-region. Kanskje er det en god ting, som gir spillet mer av et overordnet "mål", men kan fort se for meg at det slår tilbake, når bare de rikeste spillerne får adgang på ressurser. Endret 11. mars 2012 av Runinho 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå