Rolfemann Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Utilgjengelig for millioner av brukere onsdag morgen. Facebook var nede Lenke til kommentar
MiiX Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Synd det ikke var nede lengre... 2 Lenke til kommentar
slacky Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Bare jeg som fikk problemer med følgende setning? Ifølge Twitter-meldinger var brukere i Storbritannia, Frankrike og Tyskland ha problemer med å logge seg på den populære sosiale tjenesten, men også fra Afrika og Midtøsten meldte brukere om problemer. Synes egentlig hele setningen var på tryne. Det går ikke å oversette enkeltord fra engelsk, og forvente at setningen blir korrekt norsk. Ser frem til at fb faller ned for en dag! Kansje man finner folk i byen da?? Like zombies! Endret 7. mars 2012 av warpie 1 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 JEG VAR/ER PÅRØRT I DENNE SAKEN! DET VAR VELDIG ULEMPENDE I ET PAR SEKUNDER! 3 Lenke til kommentar
Rolfemann Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 Bare jeg som fikk problemer med følgende setning? Ifølge Twitter-meldinger var brukere i Storbritannia, Frankrike og Tyskland ha problemer med å logge seg på den populære sosiale tjenesten, men også fra Afrika og Midtøsten meldte brukere om problemer.Synes egentlig hele setningen var på tryne. Det går ikke å oversette enkeltord fra engelsk, og forvente at setningen blir korrekt norsk.Ser frem til at fb faller ned for en dag! Kansje man finner folk i byen da?? Like zombies! Rettet! Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 nåhh det var nå ikke tilgang her i 0630-0700 tiden da. men men, varierte noe sikkert fra plass til plass.. synd det ikke varte lengre, så kanskje man hadde truffet lykklige folk ute.. Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 God artikkel! Fortsett den gode jobben dere gjør! /sarcasm. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Det må ha vært 30 minutter pur terror for de aller mest avhengige. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Det må ha vært 30 minutter pur terror for de aller mest avhengige. Jeg måtte manuelt urldecode en URL! Altså bytte %3A til : og alle %2F-ene til /-er og ikke minst %3F-en til ?. Jævlig unødvendig. Lenke til kommentar
slacky Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Det må ha vært 30 minutter pur terror for de aller mest avhengige. Jeg måtte manuelt urldecode en URL! Altså bytte %3A til : og alle %2F-ene til /-er og ikke minst %3F-en til ?. Jævlig unødvendig. OOOOW! THE PAIN!! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg tror til og med jeg gav fra meg et stille «uhh» og prøvde i to nettlesere før jeg satt i gang med dekodingsarbeidet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg