Gå til innhold

RÅ Duron!

Durron

Anbefalte innlegg

Jeg har overklokket min Duron 900 til 1300 med vannkjøling. Den har ANDA stepping, og jeg synes rett og slett at den likner en del på den 800 MHz duronen som ble overklokka til 1322 eller hva det nå var. Kanskje er det samme type? Jeg har i alle fall klart å holde kjernen intakt.

Multiplikatoren er i skrivende stund på 12,5 og bussen på 104, siden KT133 chipsettet på A7V hovedkortet ikke akkurat tåler så mye. Jeg har likevel klart å settet bussen på 120 (ny rekord?), men da krasja windows.... Peltier-kjølt chipset er vel tingen!!!!?

Jeg har AMD Pro WaterKit med Giant Radiator od idle tempen ligger på 32, kommer opp i 37 under høy belastning. Jeg har ikke installert noen temperatur sensor, så det er nok bare spekulasjoner fra hovedkortets side. Det er dessuten under 20 grader i rommet, siden jeg sitter i kjelleren, så temperaturen på prossessoren ligger vel rundt 27-29, kan jeg tenke meg.

Har nå tenkt å volt- modde min ASUS A7V. Kan tenkes kommer den opp i 1400? Hva er den høyeste volten coren bør kjøre på? Det bør vel være forsvalig å settet volten på 2,2 eller kanskje 2,3. Jeg tror uansett at jeg ikke kommer til å ha denne cpuen om 7 mnd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...