Gå til innhold

BK: Drøsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette likte jeg godt :-) Både etterbahandlingen (nesten litt tegneserieaktig) og den avgrensningen som gråværet/tåka gir i forhold til bebyggelsen på andre sida av havna. Dette er med på å fremheve motivet og gir en herlig dybdefølelse selv på blender 6,7 og croppet sensor.

 

Jeg ville kuttet en del på høyre side av bildet. Dette vil etter mitt syn dra fokus mot ansiktet til fiskeren som sitter på ripa og forteller en god historie ;-)

 

Hvor i verden er dette?

Lenke til kommentar

Dette likte jeg godt :-) Både etterbahandlingen (nesten litt tegneserieaktig) og den avgrensningen som gråværet/tåka gir i forhold til bebyggelsen på andre sida av havna. Dette er med på å fremheve motivet og gir en herlig dybdefølelse selv på blender 6,7 og croppet sensor.Jeg ville kuttet en del på høyre side av bildet. Dette vil etter mitt syn dra fokus mot ansiktet til fiskeren som sitter på ripa og forteller en god historie ;-)Hvor i verden er dette?

 

Takk for lang og utfyllende kommentar.

Tenkte også på å kutte litt til høyre, men slik det er nå, mener jeg å ha tatt hennsyn til "det gyldne snitt"

 

Bilde er tatt rett utenfor huset hvor jeg bor i Åkrehamn på Karmøy

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dette likte jeg godt :-) Både etterbahandlingen (nesten litt tegneserieaktig) og den avgrensningen som gråværet/tåka gir i forhold til bebyggelsen på andre sida av havna. Dette er med på å fremheve motivet og gir en herlig dybdefølelse selv på blender 6,7 og croppet sensor.Jeg ville kuttet en del på høyre side av bildet. Dette vil etter mitt syn dra fokus mot ansiktet til fiskeren som sitter på ripa og forteller en god historie ;-)Hvor i verden er dette?
Takk for lang og utfyllende kommentar.Tenkte også på å kutte litt til høyre, men slik det er nå, mener jeg å ha tatt hennsyn til "det gyldne snitt"Bilde er tatt rett utenfor huset hvor jeg bor i Åkrehamn på Karmøy

 

Jeg tror jeg må ta meg en tur til Karmøy....

BTW: Regler er til for å brytes..... Jeg mener i dette tilfellet at bildet blir bedre om du bryter litt.

Lenke til kommentar
Dette likte jeg godt :-) Både etterbahandlingen (nesten litt tegneserieaktig) og den avgrensningen som gråværet/tåka gir i forhold til bebyggelsen på andre sida av havna. Dette er med på å fremheve motivet og gir en herlig dybdefølelse selv på blender 6,7 og croppet sensor.Jeg ville kuttet en del på høyre side av bildet. Dette vil etter mitt syn dra fokus mot ansiktet til fiskeren som sitter på ripa og forteller en god historie ;-)Hvor i verden er dette?
Takk for lang og utfyllende kommentar.Tenkte også på å kutte litt til høyre, men slik det er nå, mener jeg å ha tatt hennsyn til "det gyldne snitt"Bilde er tatt rett utenfor huset hvor jeg bor i Åkrehamn på Karmøy
Jeg tror jeg må ta meg en tur til Karmøy.... BTW: Regler er til for å brytes..... Jeg mener i dette tilfellet at bildet blir bedre om du bryter litt.

 

Joda, reglene kan brytes :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...