Øystein Brembo Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Herlig situasjonsbilde som jeg kjenner meg igjen i. Deilig å gå sån bryggelangs Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Helt topp dette. Får nesten en 3D følelse her. Trodde faktisk det var HDR med det samme. Veldig bra. Lenke til kommentar
imauseth Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Dette likte jeg godt :-) Både etterbahandlingen (nesten litt tegneserieaktig) og den avgrensningen som gråværet/tåka gir i forhold til bebyggelsen på andre sida av havna. Dette er med på å fremheve motivet og gir en herlig dybdefølelse selv på blender 6,7 og croppet sensor. Jeg ville kuttet en del på høyre side av bildet. Dette vil etter mitt syn dra fokus mot ansiktet til fiskeren som sitter på ripa og forteller en god historie ;-) Hvor i verden er dette? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Kledelig behandlet som gir den rette stemningen;) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2012 Herlig situasjonsbilde som jeg kjenner meg igjen i. Deilig å gå sån bryggelangs Takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
wasco Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2012 Helt topp dette. Får nesten en 3D følelse her. Trodde faktisk det var HDR med det samme. Veldig bra. Takk for kommentaren Lenke til kommentar
wasco Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2012 Dette likte jeg godt :-) Både etterbahandlingen (nesten litt tegneserieaktig) og den avgrensningen som gråværet/tåka gir i forhold til bebyggelsen på andre sida av havna. Dette er med på å fremheve motivet og gir en herlig dybdefølelse selv på blender 6,7 og croppet sensor.Jeg ville kuttet en del på høyre side av bildet. Dette vil etter mitt syn dra fokus mot ansiktet til fiskeren som sitter på ripa og forteller en god historie ;-)Hvor i verden er dette? Takk for lang og utfyllende kommentar. Tenkte også på å kutte litt til høyre, men slik det er nå, mener jeg å ha tatt hennsyn til "det gyldne snitt" Bilde er tatt rett utenfor huset hvor jeg bor i Åkrehamn på Karmøy 1 Lenke til kommentar
wasco Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2012 Kledelig behandlet som gir den rette stemningen;) Takk for kommentaren Lenke til kommentar
imauseth Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Dette likte jeg godt :-) Både etterbahandlingen (nesten litt tegneserieaktig) og den avgrensningen som gråværet/tåka gir i forhold til bebyggelsen på andre sida av havna. Dette er med på å fremheve motivet og gir en herlig dybdefølelse selv på blender 6,7 og croppet sensor.Jeg ville kuttet en del på høyre side av bildet. Dette vil etter mitt syn dra fokus mot ansiktet til fiskeren som sitter på ripa og forteller en god historie ;-)Hvor i verden er dette?Takk for lang og utfyllende kommentar.Tenkte også på å kutte litt til høyre, men slik det er nå, mener jeg å ha tatt hennsyn til "det gyldne snitt"Bilde er tatt rett utenfor huset hvor jeg bor i Åkrehamn på Karmøy Jeg tror jeg må ta meg en tur til Karmøy.... BTW: Regler er til for å brytes..... Jeg mener i dette tilfellet at bildet blir bedre om du bryter litt. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 10. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2012 Dette likte jeg godt :-) Både etterbahandlingen (nesten litt tegneserieaktig) og den avgrensningen som gråværet/tåka gir i forhold til bebyggelsen på andre sida av havna. Dette er med på å fremheve motivet og gir en herlig dybdefølelse selv på blender 6,7 og croppet sensor.Jeg ville kuttet en del på høyre side av bildet. Dette vil etter mitt syn dra fokus mot ansiktet til fiskeren som sitter på ripa og forteller en god historie ;-)Hvor i verden er dette?Takk for lang og utfyllende kommentar.Tenkte også på å kutte litt til høyre, men slik det er nå, mener jeg å ha tatt hennsyn til "det gyldne snitt"Bilde er tatt rett utenfor huset hvor jeg bor i Åkrehamn på KarmøyJeg tror jeg må ta meg en tur til Karmøy.... BTW: Regler er til for å brytes..... Jeg mener i dette tilfellet at bildet blir bedre om du bryter litt. Joda, reglene kan brytes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg