Odesseiron Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Vi snakket med skaperne som lover en morsommere historiedel i oppfølgeren. Les hele saken Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Commando slenger ut en sentryturret lik Soldier i Borderlands. Gunzerker kan bruke to våpen samtidig som sin skill. Lenke til kommentar
Denive Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 å så spennende! Gleder meg!! Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 OM jeg gleder meg?!?!?!?!?!?!? Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Bra att de lager bedre historie og sp. Kjøpte Borderlands med alle ekstra pakkene og kjedet meg gørr halveis i spillet (og titusenser av nye våpen som egentlig ikke hadde my forskjell) Lenke til kommentar
Roshi Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Det første borderlands spillet var perfekt. Er perfekt. Skal noe til for å slå det. Gleder meg som et barn. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Spilt gjennom det første flere ganger, og kjøpt det to ganger, fysisk og digitalt på Steam for å få DLCene til en billig penge. Så man kan trygt si at dette havner i Steam-biblioteket mitt i September. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Gleder og skuffer meg samtidig dette. Jeg digget Borderlands. Spennende historie med en skikkelig skuffende slutt Så jeg håper at det de kaller "morsommere" historie ikke blir for dumt til å ta seriøst. Jeg liker spill med story der du sitter klistret i skjermen for å finne ut hva som skjer neste. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Synes traileren var annerledes og sinnsvakt fet. Gleder meg! Lenke til kommentar
passdeg Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Det første spillet var bra! men multiplayeren sugde ass! Lenke til kommentar
Pixan Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Gøy å se BL fan klubben gleder seg så mye. Jeg for min del skjønner ikke hvor moroa ligger i spillet. Spillet har en stiv MMO følelse, laber historie og uvarierte våpen. Jeg fikk en liten nostalgi tripp i spillet, men det døde kjapt ut. Håper BL 2 blir noe bedre enn det første spillet IMO. Men ikke la mine meninger stoppe dere. Jeg har full respekt for hva dere liker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå