AnonymDiskusjon Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg og en kompis har veddet. Jeg skal være våken til minst klokka 22:00 ikveld fra nå av. Taper jeg er jeg skyldig han 500 kr, og sovner jeg er jeg skyldig han 500 kr. Jeg tar på meg utfordringen! Kan tillegges at kompisen min er edru. Jeg har drukket 5-6 glass sterkvin på 15% alkohol siden midnatt. Jeg må drikke 1 glass i timen i cirka 14 timer til for å vinne veddemålet. Dessuten må jeg opptre nogenlunde edru, da jeg skal på butikken. Noen tips? Det hele handler om å ikke sovne. Kaffe er utelukket, blir sjuk av det. Nei, vi er ikke noen 14-åringer som har stjålet pappas vin. Vi er alle i 20-årsalderen. Postet av anonym: e9298c324ee4e11a2d2a524117961882 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg forstod ikke helt hva veddemålet gikk ut på. Skal du drikke en mengde vin uten å sovne før 22:00 i kveld? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg forstod ikke helt hva veddemålet gikk ut på. Skal du drikke en mengde vin uten å sovne før 22:00 i kveld? Ja. 1 glass vin i timen går veddemålet ut på Postet av anonym: 78e2410d819a11cee06b8ebdda3676a0 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Beveg deg mye, drikk vann (helst med litt salt i) og få i deg mat. Alt etter hvor stor du er, så burde ikke dette være det største problemet så lenge du ikke drikker mer enn et glass per time. EDIT: kan være greit å kjøpe et alkometer for å være på den sikre siden. Endret 7. mars 2012 av bIsk0p Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 Beveg deg mye, drikk vann (helst med litt salt i) og få i deg mat. Alt etter hvor stor du er, så burde ikke dette være det største problemet så lenge du ikke drikker mer enn et glass per time. EDIT: kan være greit å kjøpe et alkometer for å være på den sikre siden. Drikker jeg vann får jeg mindre plass til vin, og kommer derfor til å spy i kaskader. Angående størrelsen min så veier jeg 95 kilo og er cirka 1:80 over bakken. Men problemet er at jeg blir trøtt til og med av små mengder alkohol. Så dette blir nok en utfordring Har et alkometer, men ingen batterier. Skal kansje kjøpe batterier når butikkene åpner, kan jo være greit å vite sånn cirka. Postet av anonym: 78e2410d819a11cee06b8ebdda3676a0 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Drikk lite vann, men pass på at du får i deg salt (fra chips om du ikke klarer å ha det i vann) slik at det binder seg og ikke går rett ut igjen. Å ta 2 glass med vann og 1 med vin per time burde ikke være noe problem. Når det gjelder størrelse har du forutsetningen for å klare dette greit i forhold til mengde, om du sliter med at du sovner så går det på andre ting Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 Drikk lite vann, men pass på at du får i deg salt (fra chips om du ikke klarer å ha det i vann) slik at det binder seg og ikke går rett ut igjen. Å ta 2 glass med vann og 1 med vin per time burde ikke være noe problem. Når det gjelder størrelse har du forutsetningen for å klare dette greit i forhold til mengde, om du sliter med at du sovner så går det på andre ting Fikk låne pappa sin alkoholmåler for 1-2 timer siden. Hadde 0,76 promille, føler meg sinnsykt trøtt selv om det ikke er en spesielt høy promille... Postet av anonym: 78e2410d819a11cee06b8ebdda3676a0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå