fjarle Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Ny oppdatering kan gi Lumia 800 hele tre ganger bedre batteritid. Nå fikser Nokia batteriproblemene Lenke til kommentar
strandoe Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Kan bekrefte at det endelig er bass i hodetelefonene Også digg med lys i knappene. Batteritiden vil vise seg i løpet av dagen. Oppdaterte manuelt med singapore-utgaven - som er unbranded. 2 Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Savner batteri indikatoren enda, fikk en oppdatering igår men den fikk den ikke tilbake. Skjermen ble veldig mye svakere i lysstyrken plutselig og. Lenke til kommentar
strandoe Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Du fikk forrige oppdatering. Prøv å resette telefonen (du mister data). Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Tre ganger så lang batteritid? Tja, ikke noe imot 4-5 dagers batteritid . Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Sweet! Gleder meg til denne kommer I mellomtiden skal jeg kose meg med Mass Effect 3 så ventetiden blir kortere Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Sweet shit. Blir denne kjørt ut igjennom Zune, eller er det noe egne Nokia-firmware-greier? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Som den forrige oppdateringen fra Nokia (batteritid osv) går det mest sannsynligvis gjennom Zune ja. Lenke til kommentar
ZentiX Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Uff, irriterende at den oppdateringen slippes ut i puljer. Enda ikke fått den oppdateringen. Hmm jaja kansje i morgen? Eller helgen? Eller kansje neste uke? Lenke til kommentar
svgusta Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg lastet ned WP7_Update_Cab_Sender.zip , som jeg fant link til hos http://forum.xda-developers.com/ og cab filen for singapore som jeg også fant der, pakket ut zip filen la cab filen i samme katalog som cmd som kjørte programmet , og oppdaterte til nyeste versjon, tok backup først med det samme programmet. Fungerer strålende. Har nå testet i ett døgn. Ser bra ut. Lenke til kommentar
strandoe Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 BTW: 3 ganger bedre batteri er bare bullshit. Oppgulp fra diverse nyhetssider. Den trekker dog mindre strøm, mellom 70 og 90 mAh - mot ca. 140 før. Batteriet er fremdeles ganske dårlig etter min erfaring, men forhåpentligvis er vi kvitt de situasjonene der batteriet tappes unormalt raskt. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Etter min erfaring er 1-2 dager batteritid ganske greit, bortimot samme jeg har sett fra SGS2/N9 feks. (merk: det er uten den oppdateringen som nevnes her.) Lenke til kommentar
SelvesteOdin79 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 kommer denne oppdateringen til lumia 710 oxo og er den fra xda til lumia 800 mulig å bruke på lumia 710 ?? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 hm... I like the way you think. Men siden de er to telefoner antar jeg de er separat, siden 710 såvidt jeg vet ikke har problem med lyden i øretelefoner, og (såvidt jeg vet) ikke fikk forrige oppdatering som kom til 800, vil jeg anta de får separate SW updates fra Nokia. Lenke til kommentar
SelvesteOdin79 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 ja hvorfor gjøre ting enkelt når det stort sett alltid blir vanskelig for ytelsen på lumia 710 er jo som kjent akkurat like bra som l-800 med untak av skjermen som er tft å ikke amoled :/ men en oppdatering som øker batterilevetiden er absolutt ett must har jeg funnet ut Lenke til kommentar
Slai Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Har ikke lumia710 mindre ghz/ram/lagring? Og skjermen er jo en grei bit, da cbamoled er ganske fint, i tillegg til en fantastisk antiglare. Min 800 holder som sagt ca samme batteritid som sgs2/n9 for min del. Før denne oppdateringen, vel og merke. Dog litt ustabilt. Noen ganger blir det fort tomt helt uten grunn. Lenke til kommentar
SelvesteOdin79 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 er samme klokkefrekvens på cpu å 512mb ram på den jeg har slått av xbox live innlogging og diverse andre ting, men med gjenomsnittlig bruk må jeg omtrent lade hver kveld når jeg legger meg Lenke til kommentar
SelvesteOdin79 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 å ja det er 8g kontra 16g i lumia 800 Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Enda ikke sett snurten av denne oppdateringen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg