Gå til innhold

Nå fikser Nokia batteriproblemene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lastet ned WP7_Update_Cab_Sender.zip , som jeg fant link til hos http://forum.xda-developers.com/ og cab filen for singapore som jeg også fant der, pakket ut zip filen la cab filen i samme katalog som cmd som kjørte programmet , og oppdaterte til nyeste versjon, tok backup først med det samme programmet. Fungerer strålende. Har nå testet i ett døgn. Ser bra ut.

Lenke til kommentar

BTW: 3 ganger bedre batteri er bare bullshit. Oppgulp fra diverse nyhetssider. Den trekker dog mindre strøm, mellom 70 og 90 mAh - mot ca. 140 før. Batteriet er fremdeles ganske dårlig etter min erfaring, men forhåpentligvis er vi kvitt de situasjonene der batteriet tappes unormalt raskt.

Lenke til kommentar

hm... I like the way you think. Men siden de er to telefoner antar jeg de er separat, siden 710 såvidt jeg vet ikke har problem med lyden i øretelefoner, og (såvidt jeg vet) ikke fikk forrige oppdatering som kom til 800, vil jeg anta de får separate SW updates fra Nokia.

Lenke til kommentar

ja hvorfor gjøre ting enkelt når det stort sett alltid blir vanskelig :) for ytelsen på lumia 710 er jo som kjent akkurat like bra som l-800 med untak av skjermen som er tft å ikke amoled :/ men en oppdatering som øker batterilevetiden er absolutt ett must har jeg funnet ut

Lenke til kommentar

Har ikke lumia710 mindre ghz/ram/lagring? Og skjermen er jo en grei bit, da cbamoled er ganske fint, i tillegg til en fantastisk antiglare.

Min 800 holder som sagt ca samme batteritid som sgs2/n9 for min del. Før denne oppdateringen, vel og merke. Dog litt ustabilt. Noen ganger blir det fort tomt helt uten grunn.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...