Multiverktøy Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) har et headsett som jeg skal fikse. blir headesettet fikset hvis jeg lodder sammen på markerte punkter eller bør jeg tvinne de samen ? forslag ? er HS1A dette gjelder Endret 7. mars 2012 av BFF-BattleFieldForever Lenke til kommentar
JAH Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Skulle ikke være noe problem å lodde, men det er vel mikken?Du må gjøre det samme med selve headsettet (jord,rød,blå) Sleng på no krympeplast så blir det sikkert fint:) Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 markerte de to bare gor og vise hva jeg mente er plasten viktig ? har ikke noe i den størrelsen ATM Lenke til kommentar
JAH Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Bare det ikke kortslutter er det ikke no stress. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 er VELDIG takknemlig for hjelpen fikk fiksa lyden, skal teste mic om to min !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå