Gå til innhold

[Løst] Lastet ned Sims 3 - hva nå?

Anbefalte innlegg

Jeg lastet ned Sims 3 via Spaceworld, og har lastet det ned. Det står at spillet er lastet ned, men jeg finner ikke ut hvor jeg kan starte spillet! Er kanskje verdt å nevne at jeg nylig har fått mac og er ganske fersk på den, men jeg finner ærlig talt spillet INGEN steder. Det står bare at det er lastet ned. Advice?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Systemkrav

Windows XP (Service Pack 2)

2,0 GHz P4-prosessor eller tilsvarende

1 GB RAM

Minst 6,5GB ledig plass på harddisken med minst 1 GB ekstra plass til spesialinnhold.

128 MB grafikkort med støtte for Pixel Shader 2.0 Windows Vista

Windows Vista (Service Pack 1)

2,4 GHz P4-prosessor eller tilsvarende

1,5 GB RAM

Minst 6,5GB ledig plass på harddisken med minst 1 GB ekstra plass til spesialinnhold.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Systemkrav

Windows XP (Service Pack 2)

2,0 GHz P4-prosessor eller tilsvarende

1 GB RAM

128 MB grafikkort med støtte for Pixel Shader 2.0 Windows Vista

Windows Vista (Service Pack 1)

2,4 GHz P4-prosessor eller tilsvarende

1,5 GB RAM

Hehe, der tar du nok feil min venn. Hvis du hadde vært litt mer kjent med datamaskiner ville du også forstått at Windows XP med bare 1GB ram er ganske latterlig. Jeg kjørte XP på en datamaskin med 6GB og rimlig bra grafikkort for noen år siden, som ikke var noen tur i parken. Jeg vil anbefale 8GB men 6GB er altså minimum.

Jeg vil anbefale at du leser mer på nettet eller kanskje kjøper en bok, du er ivrig men husk å lese også. ;)

EDIT: Husker nå at den datamaskinen bare hadde 1 USB/QUAD inngang, noe osm naturligvis kan være et problem siden man da bare kan ha en USB-brikke, men tror ikke det er årsaken. Du bør ha litt ram.

Endret av Burnski
Lenke til kommentar

Jeg tar ikke feil, dette er ikke mine tall men informasjon fra spaceworld sine sider og er minimumskrav. Problemet til trådstarter er at han har Mac og ikke Windows.

Og jeg har kjørt xp med 1 GB minne helt utmerket og xp i 64bit er veldig problematisk med tanke på drivere omtrent ikke eksisterer.

Endret av Blåbær
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg tar ikke feil, dette er ikke mine tall men informasjon fra spaceworld sine sider og er minimumskrav. Problemet til trådstarter er at han har Mac og ikke Windows.

Og jeg har kjørt xp med 1 GB minne helt utmerket og xp i 64bit er veldig problematisk med tanke på drivere omtrent ikke eksisterer.

Der tar du feil. Man trenger mellom 8 og 16 GB for å kjøre windows XP med høy framerate. Ting som USB, HDMI, IP og sånt teller også, men GB er viktgist. Hvis man i tillegg har mellom 200-300 MG ligger man godt ann.

Mente MB ikke MG

Lenke til kommentar

Er det virkelig ingen som skjønner poenget her???

Jeg har uthevet windows, og trådstarter har mac. Jeg vet ikke hva sims3 krever av maskinvare da jeg ikke har spilt spillet men når det står at spillet krever windows og trådstarter har mac så er det det jeg fokuserer på og ikke maskinkravene.

• Liker 7
Lenke til kommentar

The Sims 3 har vore OSX-kompatibelt sidan starten, så det skal ikkje vere eit problem. Med mindre du spesifikt må kjøpe mac-utgåva når det er tale om digitalt. Med ein retailkopi er både Windows- og OSX-versjonen på disken.

Men korleis Spaceworld si nedlastingsteneste fungerer er eg usikker på, kanskje den er problemet? Om du har fått ein produktnøkkel kan du jo registrere han i Origin og laste ned derfra, det burde vere ganske straightforward. Om Origin har OSX-støtte.

Lenke til kommentar

Jeg lastet ned Sims 3 via Spaceworld, og har lastet det ned. Det står at spillet er lastet ned, men jeg finner ikke ut hvor jeg kan starte spillet! Er kanskje verdt å nevne at jeg nylig har fått mac og er ganske fersk på den, men jeg finner ærlig talt spillet INGEN steder. Det står bare at det er lastet ned. Advice?

må da vel gå ann å søke etter filen du lastet ned på det der mac-verket. anntar du må innstalere det etter du har lokalisert den

Lenke til kommentar

Ikke hør på Burnski, han er åpenbart et troll. 8-16GB ram på xp "for høy framerate". Hahaha. Kjørt xp, vista og win7 med 4 GB i til sammen 8år og har kunnet spille alle spill uten problem. Eneste grunnen til at jeg byttet fra xp til win7 var dx10.

Så nei, DU HAR FEIL. Ser "han" løste problemet så da skader heldigvis ikke denne offtopic kommentaren.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...