Nektard Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Hei Problemet er slik at jeg hverken kan adde eller godta andres forespørsler, eller rettere sagt: ingenting skjer. Jeg adder personen som jeg alltid har gjort men problemet er at personen ikke mottar forespørselen og vice versa...dette er utrolig irriterende Noen som kan ha en idee, eller har opplevd dette før?? Tusen takk for svar!! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Kanskje fordi du sitter bak en brannmur. Har liknende problemer med msn, men kun bak visse brannmurer. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Skjønner at det er fort gjort å glemme norske ord i farta, så jeg kan hjelpe deg litt =) "to add" - som er engelsk - betyr "å legge til" - som er den norske måten å skrive det på. I motsetning til f.eks "streaming" som det ikke finnes noe bra norsk oversettelse på (strømming? vennligst prøv en gang til Tek.no, det er da ikke FISK vi snakker om!), kan "legge til" fint brukes. Ha en ellers fin dag :!: Endret 7. mars 2012 av XanderZ waits for Diablo 3 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå