b-real Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 http://www.theonering.net/staticnews/1061560805.html Alltid i amerika. Men jeg har selv tenkt å se alle fra rygg til rygg, men det blir ikke før ROTK kommer med ut i special edition. Lenke til kommentar
tox2ik Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 jeg fant en bok på biblioteket igår - den het Bored of the rings. den skal jeg lese når jeg får tiden Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 bored of the rings = bored of the book... jaja...får vel kjøpe billetter til Statene da Lenke til kommentar
simenn Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 i tønsberg i fjor viste de den første filmen rett før den andre på premieren, med pizzapause i mellom, altså kino fra 2100 til 0300. regner med at de gjør det samme i år, med alle tre, de sa i hvert fall det i fjor, og jeg venter bare på å få bestilt billetter. 3 såpass lange filmer på rad kan bli en prøvelse for beina mine, men det får de takle. så kan jeg la de gjøre hva de vil etterpå. gleder meg så sinnsykt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå