RBW Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Vi prøver noe nytt, og måler hvor langt hver av oss går. Konkurranse: Hvem går lengst på CeBIT? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg satser mitt på Jørgen. Han ser sprekest ut. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Skinnet bedrar! Satser på Rolf jeg! Lover en halv-liter øl i sponsing om han vinner faktisk! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Burde sett på bildet før jeg stemte. Rolf ser ut som han kommer til å vinne. Jørgen ser ut som en luring som går minst mulig, men lurer godtroende Rolf til å gå rundt for seg. Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Den som har en skikkelig skritteller. De som kjører app på telefonen kommer til å oppleve at telefonen dauer av batterimangel to ganger om dagen. 2 Lenke til kommentar
RBW Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 Hehe, vi har merket at appene trekker strøm. Men vi er ikke så urutinerte at vi ikke har med ladere altså. Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg tipper Vegar. Han ser mest sporty ut med Adidas-genser og det hele! 1 Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Hehe, vi har merket at appene trekker strøm. Men vi er ikke så urutinerte at vi ikke har med ladere altså. Ladepausene du må ha i løpet av dagen kan fort vippe deg av øverste plassen på pallen. Nei, for at dette skal bli en rettferdig konkurranse så synes jeg dere skal stikke på Clasern og bruke noen småpenger på tre skrittellere til. De er også hakket mer nøyaktige enn mobilene. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 Hehe, joa, men vi sitter uansett og skriver litt fra tid til annen, og da lader vi. Neste gang blir det nok skikkelige skrittellere på alle mann, men det fikk vi ikke tid til nå. Er dessverre ingen Clas Ohlson på messeområdet. 1 Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Lykke til til alle sammen, og måtte den beste vinne! (Glemte at dere allerede er der, så forslaget om Clasern er det bare å se bort fra.) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg går for jørgen, slappfisker har en tendens til å vandre mye hvileløst omkring og akkumulere skritt AtW Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Skritt-tellere registrerer vanlig fotristing, så hvis noen av dem har ADHD er pengene mine på vedkommende. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 Vi gjør det mer spennende. En har lagt inn årene for dagen, en annen har vært på løpetur for å få brukt litt overskuddsenergi. Spriket mellom de to er .... stort. Lenke til kommentar
netfrik Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) *slettet* Endret 29. mai 2016 av netfrik Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Er det trukket ut noen vinner enda? Vinner aldri noe alikevel , jo en gang...På tv2 ...Vant kreditt for å sende mld til dem,på 1500, men brukte vel 3000kr på bare å vinne kreditt Lenke til kommentar
RBW Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2012 Ikke enda dessverre, ligger litt på etterskudd med både det ene og det andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå