cirka Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Takk for stadig god info "Leirdueredet". Av og til lurer jeg på hvor du finner det ... 1 Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 Takk for stadig god info "Leirdueredet". Av og til lurer jeg på hvor du finner det ... hehe 1 Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Jeg fikk dette svaret fra komplett.no idag, om dette stemmer får de første levering på lørdag Hei! Vi forventer å få inn første sending ubekreftet 09.06.11. Vi får inn færre enn vi har bestillinger på men de fleste som har bestilt vil få telefoner fra denne sendingen , blant annet deg også Med vennlig hilsen, Bent Salg og Kundeservice. Endret 4. juni 2012 av leirdueredet 1 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Har forventet sendingsdato 2012-06-09. Men fikk inntrykk siden jeg bestilte 31/5 (herfra?) at det skulle være 2. levering til komplett. Er ikke Min side hos komplett oppdatert, eller hva er feil? Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Har forventet sendingsdato 2012-06-09. Men fikk inntrykk siden jeg bestilte 31/5 (herfra?) at det skulle være 2. levering til komplett. Er ikke Min side hos komplett oppdatert, eller hva er feil? Ja da er du med på første leveransen også Tydeligvis er de første 2-3 bestillingene slått sammen til en felles levering 9/6 slik jeg forstår.... Her er en fin video som viser zoom mulighetene av bildene tatt på 808, er jo helt sykt å se dette på en mobil Og som andre bekrefter og, kamera/menyene er lynkjapp http://youtu.be/Q-Jkf3HeWBo?hd=1 Endret 5. juni 2012 av leirdueredet 1 Lenke til kommentar
johome Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Noen som vet om det finnes sammenlikning av bilder tatt med denne vs f.eks nyeste Samsung G3 ? Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Noen som vet om det finnes sammenlikning av bilder tatt med denne vs f.eks nyeste Samsung G3 ? Jeg har ikke sett noen sammenligning av de nei. Det blir nok uansett ganske "dødt løp" å sammenligne de to mobilene på bildekvalitet... EDIT: Jeg mente selvsagt att det blir "meningsløst" å sammenligne disse to mobilene mot hverandre mht kamera, da de er i 2 helt forskjellige nivåer. Endret 5. juni 2012 av leirdueredet 1 Lenke til kommentar
johome Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg forventer faktisk at Nokia'n er klart bedre enn Samsungen , spesielt med svak belysning. Sensoren som sitter inne i den er jo mye større. Er bildekvaliteten omtrent lik , tror jeg at jeg går for Samsungen. Kamera'et er omtrent den eneste grunnen til at jeg skulle kunne gå for Nokia'en ... Lenke til kommentar
cirka Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg forventer faktisk at Nokia'n er klart bedre enn Samsungen , spesielt med svak belysning. Sensoren som sitter inne i den er jo mye større. Er bildekvaliteten omtrent lik , tror jeg at jeg går for Samsungen. Kamera'et er omtrent den eneste grunnen til at jeg skulle kunne gå for Nokia'en ... Dette er også problematikken jeg har. Eneste grunn jeg har til å gå for 808 er kameraet. Ellers blir det SIII, eller jeg beholder SII. Mener du virkelig Leirdueredet at det kan bli dødt løp her??? Jeg nærmest forventer at 808 er... ikke marginalt bedre. Men merkbart bedre. Blir moro når dere som har bestilt får den og vi får noen erfaringer og bilder. Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Jeg forventer faktisk at Nokia'n er klart bedre enn Samsungen , spesielt med svak belysning. Sensoren som sitter inne i den er jo mye større. Er bildekvaliteten omtrent lik , tror jeg at jeg går for Samsungen. Kamera'et er omtrent den eneste grunnen til at jeg skulle kunne gå for Nokia'en ... Dette er også problematikken jeg har. Eneste grunn jeg har til å gå for 808 er kameraet. Ellers blir det SIII, eller jeg beholder SII. Mener du virkelig Leirdueredet at det kan bli dødt løp her??? Jeg nærmest forventer at 808 er... ikke marginalt bedre. Men merkbart bedre. Blir moro når dere som har bestilt får den og vi får noen erfaringer og bilder. Nei jeg mener ikke det, ser jeg brukte helt feil utrykk her hehe... Jeg mente att det vil være "meningsløst" å sammenligne S3 og 808 når det gjelder kamera, det vil skille veldig mye mellom disse, helt klart. S3 vil nok heller være naturlig å sammenligne med N8, der vil nok det være en mye jevnere match vil jeg tro..... Jeg tror vi vil se ett betydelig "generasjonsskifte" på mobilkameraer fra 808 og fremover nå, bildekvaliteten vil være betydelig høyere enn det mobilbrukere har vært vant til fra mobiler hittil Her er en video som viser videokvaliteten (dog veldig amatør kameramann)... Sjekk den zoom`n, tipper han er på 3-4x zoom her, og man ser jo kvaliteten Hadde man gjort dette på eks. S3 hadde man omtrent ikke sett hva man filmet, hehe... Dog ser det ut som bildestabilisatoren ikke er slått på eller ikke ferdig (vet Nokia har jobbet med software på den rett før lansering). Ser også ut som det filmes gjennom glassruten... Youtube gir uansett ett dårlig inntrykk av kamera da det kun vises 25fps, men det er iallfall en forsmak på hva vi kan forvente oss Jeg er forøvrig like spent på "rich recording" teknologien som selve kameraet, jeg vil tro att 808 vil slå ut like sterkt der som på selve kameraet, bare hør på lydkvaliteten og i dette klippet http://youtu.be/56NZdrWguPg?hd=1 Endret 5. juni 2012 av leirdueredet 1 Lenke til kommentar
cirka Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Veldig bra. Hvilke mobil(kamera) bruker du i dag Leird...? Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Veldig bra. Hvilke mobil(kamera) bruker du i dag Leird...? Idag bruker jeg N8. 1 Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Her er en rykende fersk video filmet med 808 fra en konsert i Nederland. Sett den på 1080p oppløsning og med gode høyttalere/øretelefoner så får man rimelig god konsertfølese Legg merke til att personen som filmer står langt bak men zoomer inn mot scenen helt i starten av videoen så både lyd og bilde tas opp her fra lang avstand fra scenen... Jeg tror vi går en fin festivalsommer i møte hehe.. enjoy http://youtu.be/smXgnwMbzhU?hd=1 Endret 5. juni 2012 av leirdueredet 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Oi... Nå lever min One X farlig her. Har hatt mange av "kamerakongene" de siste årene, LG, SE, Samsung og N8. Men ingen siden N82 var noe spesielt gode på konsertopptak. Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Oi... Nå lever min One X farlig her. Har hatt mange av "kamerakongene" de siste årene, LG, SE, Samsung og N8. Men ingen siden N82 var noe spesielt gode på konsertopptak. Det er nok ikke bare One X som lever farlig nå hehe.... Bare zoomen i seg selv gjør jo 808 uslåelig.. Men ja det er imponerende Endret 6. juni 2012 av leirdueredet 1 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Skal kjøpe bil i morgen (bruktbil), og 808'n kommer vel rett helgen. Gleder meg som en unge til begge deler. Hvor sikre er man på at komplett får telefonene den 9.? Lenke til kommentar
MisterIT Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Tja, siden mobilen ikke er ute enda i India (som skal være 1 prior sammen med Russland), tror jeg desverre ikke at den dukker opp før sent i juni eller tidlig juli. Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Tja, siden mobilen ikke er ute enda i India (som skal være 1 prior sammen med Russland), tror jeg desverre ikke at den dukker opp før sent i juni eller tidlig juli. Det kan virke som Nokia er gått bort ifra det 1 prior opplegget som opprinnelig var tenkt, 808 var jo også kun planlagt å lanseres i noen utvalgte land, men pga den enorme interessen som har vært for 808 ble de nærmest tvunget til å lansere den i store deler av verden (-USA). Se link under som viser alle de landene den nå vil bli tilgjengelig: http://www.nokia.com...w/availability/ Ifølge komplett var de rimelig sikker på att den skulle komme inn til helga iallfall, men vi får vente å se, jeg håper det ikke blir store forsinkelser iallfall Endret 6. juni 2012 av leirdueredet 1 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Det er et par som har fått tak i telefonen i hvert fall, dette bildet er visstnok fra Kina: Han her legger ut en del bilder: http://forum.lowyat.net/index.php?act=Search&nav=au&CODE=show&searchid=42427b372032459459307e228f56f8df&search_in=posts&result_type=posts Endret 7. juni 2012 av Totenkopf 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå