JonnyHZ Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Takker alle for gode svar. Har nok bestemt meg for denne, men venter litt til nærmere jul. Ser ut til at min HTC må vike for Nokia. Kanskje et litt vanskelig spørsmål, men om man skulle sammenligne kamera på 808 med et kompakt kamera: Hvilket kamera ville den vært likestilt med? Endret 28. september 2012 av ->NightHawk<- Lenke til kommentar
cirka Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Angående video. Er det noen som kan se noen videre forskjell i billedkvalitet om man bruker 720, eller 1080? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Ikke nevneverdig nei, virker i grunn som om panorering glir bedre i 720p. Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 Angående video. Er det noen som kan se noen videre forskjell i billedkvalitet om man bruker 720, eller 1080? Man må jo vise det på en rimelig stor skjerm om man skal se forskjell på det da, men ja da ser jeg det. Men selv bruker jeg å skyte video i 720 da det gir best zoom og tilstrekkelig kvalitet. Lenke til kommentar
cirka Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Ja. Det er på stor skjerm jeg mener. Har en 24" pc skjerm jeg redigerer på og viser ofte også på 51" TV. Jeg ser omtrent aldri innspilte videoer på mobilen, annet enn for en grovsjekk. Lenke til kommentar
frans Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Hva som er beste av 720p og 1080 avhenger også av hvor stødig kameraet står. Håndholdt og ved panorering så foretrekker jeg 720p. Det gir også lenger zoom. Men filmer du 5-6 sekunders filmsnutter av natur som du senere setter sammen til en film, så er det greit å gå for høyeste oppløsning. Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 Nå er fly-appen endelig lagt ut på Ovi Store, denne har jeg savnet http://store.ovi.com/content/81300?clickSource=homepage&pos=9 1 Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) nå ligger belle fp2 ute. Stemmer det, ser det også er blitt lagt til noen andre oppdateringer for kalender etc. utenom FP2. Tastaturet er virkelig blitt mye bedre enn det gamle da Endret 2. oktober 2012 av leirdueredet Lenke til kommentar
toreae Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 nå ligger belle fp2 ute. Har prøvd Nokia Suite, men finner ikke noe der. Også gjennom Prog.oppd. på telefonen, men ikke der heller. Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 nå ligger belle fp2 ute. Har prøvd Nokia Suite, men finner ikke noe der. Også gjennom Prog.oppd. på telefonen, men ikke der heller. Joda den viser på prog. oppdateringen på mobilen, gjorde den iallfall hos meg.. Utrolig fint det nye galleriet, nå har man all info på hvert bilde, oppløsning, ISO, lukkertid osv, i tillegg er det blitt lett å slette flere filer i en operasjon. En super mobil er blitt enda bedre Lenke til kommentar
gjo Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 nå ligger belle fp2 ute. Har prøvd Nokia Suite, men finner ikke noe der. Også gjennom Prog.oppd. på telefonen, men ikke der heller. ser at dem har trukket den tilbake. hos meg fungerer den fint. http://mynokiablog.com/2012/10/03/belle-fp2-temporarily-pulled-due-to-issues/ Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) nå ligger belle fp2 ute. Har prøvd Nokia Suite, men finner ikke noe der. Også gjennom Prog.oppd. på telefonen, men ikke der heller. ser at dem har trukket den tilbake. hos meg fungerer den fint. http://mynokiablog.c...-due-to-issues/ Fungerer helt fint hos meg og, har ikke merket noe problem Tydeligvis er det noen få som har hatt problem derfor har Nokia trukket den tilbake... Er det noen som fikk med det video-redigeringsprog. som skulle følge i denne ? Jeg kan ikke finne det hos meg.... Endret 3. oktober 2012 av leirdueredet Lenke til kommentar
frans Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 nå ligger belle fp2 ute. Har prøvd Nokia Suite, men finner ikke noe der. Også gjennom Prog.oppd. på telefonen, men ikke der heller. ser at dem har trukket den tilbake. hos meg fungerer den fint. http://mynokiablog.c...-due-to-issues/ Fungerer helt fint hos meg og, har ikke merket noe problem Tydeligvis er det noen få som har hatt problem derfor har Nokia trukket den tilbake... Er det noen som fikk med det video-redigeringsprog. som skulle følge i denne ? Jeg kan ikke finne det hos meg.... Bruker dere norsk versjon eller engelsk?` Fant ikke en oppdatert norsk versjon, så jeg flashet til europeisk firmware 113.010.1506. Prøvde å nedgradere til siste norske versjon, men det slo feil. Så nå er låst fast til den europeiske inntil en norsk variant foreligger. Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) nå ligger belle fp2 ute. Har prøvd Nokia Suite, men finner ikke noe der. Også gjennom Prog.oppd. på telefonen, men ikke der heller. ser at dem har trukket den tilbake. hos meg fungerer den fint. http://mynokiablog.c...-due-to-issues/ Fungerer helt fint hos meg og, har ikke merket noe problem Tydeligvis er det noen få som har hatt problem derfor har Nokia trukket den tilbake... Er det noen som fikk med det video-redigeringsprog. som skulle følge i denne ? Jeg kan ikke finne det hos meg.... Bruker dere norsk versjon eller engelsk?` Fant ikke en oppdatert norsk versjon, så jeg flashet til europeisk firmware 113.010.1506. Prøvde å nedgradere til siste norske versjon, men det slo feil. Så nå er låst fast til den europeiske inntil en norsk variant foreligger. Er Norsk versjon jeg har, den heter 113.010.1507 med nettleserversjon 8.3. Endret 4. oktober 2012 av leirdueredet Lenke til kommentar
toreae Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Hva brukte dere for å få denne oppdateringen? Har 112.020.0309. Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Hva brukte dere for å få denne oppdateringen? Har 112.020.0309. Belle FP2 vises på mobilen og lastes ned derfra. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Hva brukte dere for å få denne oppdateringen? Har 112.020.0309. Belle FP2 vises på mobilen og lastes ned derfra. Og du bruker programmet som heter "Prog.oppd.", med hvit pil på grønn bakgrunn som peker ned mot venstre? Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Hva brukte dere for å få denne oppdateringen? Har 112.020.0309. Belle FP2 vises på mobilen og lastes ned derfra. Og du bruker programmet som heter "Prog.oppd.", med hvit pil på grønn bakgrunn som peker ned mot venstre? Ja den kan du bruke, eller innstillinger/telefon/telefonbehandling eller du kan bruke Nokia Suite, mange muligheter Lenke til kommentar
cirka Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Ingen ting tilgjengelig for meg. Finner ikke noe hverken ved å sjekke på tlf, eller Nokia Suite. Har forøvrig vers. 112.020.0309 jeg og.... Så at den var trukket tilbake. Men, den dukker vel opp om kort igjen, med rettelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå