a10 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) For kun 20 dager siden kjøpte jeg en macbook air. Plutselig ble skjermen helt svart, som om den var i hvilemodus, men det går ikke ann å slå den på. Ingenting funker, ikke noe lyd lys eller noe som helst tegn til liv bortsett fra lampen på laderen som lyser grønn. Noen som vet hvordan man får liv i den? Endret 6. mars 2012 av a10 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Du må nok ta kontakt med Apple og sende den inn til reparasjon på garantien. Lenke til kommentar
a10 Skrevet 6. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2012 Er det ingenting jeg kan gjøre selv? det kommer sikkert til å ta en evighet til de reparerer den, også kommer de sikkert til å si at det er min feil og kreve masse penger fra meg 1 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Har du prøvd å skru opp for lysstyrken? Lenke til kommentar
Salior Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Er det ingenting jeg kan gjøre selv? det kommer sikkert til å ta en evighet til de reparerer den, også kommer de sikkert til å si at det er min feil og kreve masse penger fra meg Du skriver som om du tror selv det er din feil, om du ikke har gjort noe galt med PC-en ordner Apple dette raskt. Hard-disken på min MacBook Pro gikk etter 2år og 3 mnd og jeg leverte den inn til Apple og de skiftet den på 3 dager uten noe spm. til meg. Stol på Apple at de gjør jobben sin så går de nok bra :-) Lenke til kommentar
a10 Skrevet 6. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2012 Har du prøvd å skru opp for lysstyrken? hahaha, ja jeg har det Lenke til kommentar
a10 Skrevet 6. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2012 Er det ingenting jeg kan gjøre selv? det kommer sikkert til å ta en evighet til de reparerer den, også kommer de sikkert til å si at det er min feil og kreve masse penger fra meg Du skriver som om du tror selv det er din feil, om du ikke har gjort noe galt med PC-en ordner Apple dette raskt. Hard-disken på min MacBook Pro gikk etter 2år og 3 mnd og jeg leverte den inn til Apple og de skiftet den på 3 dager uten noe spm. til meg. Stol på Apple at de gjør jobben sin så går de nok bra :-) Jeg vet at det ikke er min feil, men er bare redd for at de skal ta en spansk en, som sakt så skjedde dette helt plutselig av seg selv. Kanskje jeg stirret litt for hardt på den Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Ja så lenge man ikke har mistet pcen i bakken så går det bra. Macbook air har vel en sensor som registrer om du utsetter den for kraftige fall og sørger for at hd'en ikke tar direkte skade. Om dette registreres i tillegg vet jeg ikke , men med tanke på at det er Apple så kanskje Lenke til kommentar
Salior Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Da har du ingenting og frykte, min MacBook hadde vært i bakken og hadde bulker på chassiet, alikavel fikk jeg de på reklamasjon til Apple :-) Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Troubleshooting a MacBook Air that won't turn on Geir Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Hei. Kanskje du er en av de som tror at en PC skal ikke gå sund fordi at PC`en er helt ny? Det finnes de som tror det også. Hehe. Lenke til kommentar
a10 Skrevet 6. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2012 Troubleshooting a MacBook Air that won't turn on Geir Har allerede prøvet dette. Da får jeg vel bare levere den til apple, men har ikke lyst på en pc som trenger reperasjon etter bare 20 dager, dette kommer sikkert ikke til å funke i lengden. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Troubleshooting a MacBook Air that won't turn on Geir Har allerede prøvet dette. Da får jeg vel bare levere den til apple, men har ikke lyst på en pc som trenger reperasjon etter bare 20 dager, dette kommer sikkert ikke til å funke i lengden. 0/10 All elektronikk kan ha feil og slutte å funke, etter 20 dager eller 20 år. At du har uflaks har ingenting å gjøre med hvor lenge maskinen kommer til å fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå