Brandshal Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Hei, når jeg kjøpte min Acer Aspire i sommer, viste jeg ikke at jeg kunne brenne en Recovery Disk fra første stund. I det siste har pc'n kjørt alt for mange prosseser, jeg jeg har prøvd å ordne i det. Men ikke fått det til. Så fikk lyst til å sette pc'n tilbake til Factory Settings, men fant ut at jeg måtte ha en Recovery Disk da. Er det noe sted jeg kan få skaffet meg en Recovery Disk til Acer Aspire 5750G med Win 7 Home Premium? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Du kan kjøre recovery via Windows. Er det noe som heter Acer eRecovery Management eller no ? Evt trykke "Alt + F10" under oppstart,før Windows begynner å laste. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 Vet har prøvd men får opp en feilmelding. Please complete operating system setup process before doing system recovery. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Ok,da bør du ringe Acer Norge,800 84 880 og bestille et recovery-sett. 1 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 Ok,da bør du ringe Acer Norge,800 84 880 og bestille et recovery-sett. Det skal jeg få gjort vettu! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå