jajapaja Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg lurer på om noen vet om det er forskjellig effekt på Canesten 6x100mg stikkpiller og 1x500mg stikkpiller? Noen fordeler eller ulemper med det ene eller det andre, eller gir de stort sett likt resultat? Noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Canesten for behandling av sopp nedentil? Man bør i alle fall være veldig nøyaktig med doseringen som er anvist fra lege og gi medisinen til riktig tid og ikke kutte ut før tiden selv om man føler seg bra. Om man kan forlenge behandlingen med en dag eller to så er det kanskje like så greit. Muttern hadde mye problemer med underlivet pga en dårlig operasjon etter den siste fødselen og ble derfor ofte syk nedentil. Lenke til kommentar
PrivatMat Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg fikk anbefalt på apoteket og først prøve 1 tablett, altså 1x500 mg. Hvis symptomene ikke forsvant skulle jeg prøve seks dagers kur. Husk å smøre med kremen 2 ganger daglig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå