Gå til innhold

Nettbrett til ca 3k. Acer A500 eller Asus Transformer 101?

Anbefalte innlegg

Hei!

Frister med nettbrett, men er veldig usikker på hvilket. Har ca 3k til overs, ser at A500 ligger til 3395 (Lefdal) og Asus ligger på 3299 (dustinhome.no). Begge med 32 gb. Bruken blir stort sett surfing, litt film(kobles til tven via hdmi), litt surfing på hytta via mobilen, og enkel tekstbehandling og e-post. Vil også ha mulighet til ekstra minne via minnekort.

Noen som har et godt råd eller erfaring med et av de to, eventuelt andre kandidater?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har både 7tommern huawei mediapad og asus transformer prime og ender alltid opp med mediapad når jeg sitter i sofaen fordi jeg finner størrelsen mye enklere å håndtere. Du kan jo stikker til elkjøp elns og se på forskjellige størrelser for å finne hva som passer best for deg.. Asus skal jo også komme med en rimelig og kraftig 7tommer snart og den tror jeg blir brilliant. Mediapad koster btw 3k på elkjøp. Den funker bra til surfing og kjører lett 720p via hdmi på tven med dice player, 1080 har jeg ikke prøvd. Av 10 tommerne du ser på ville jeg valgt transformer. Du har jo også samsung galaxy tab 8,9 og 10,1 som skal ha de beste skjermene, men da trenger du adapter for å koble til hmdi og minnekort. Hvis du skal skrive mye velger du transformer som kommer med tastatur. De er alle ganske like når det kommer til ytelse, så du får se hvilken du liker best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...