Dubov Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Heisann, jeg sliter med dårlig fps (helt nede i 14 i følge fraps), på blant annet VLC (som regel etter pcen har stått på en stund) når jeg skal se blueray/dvdrip. Om jeg kjører i fullskjermmodus dropper fpsen enda lengre ned, og det blir helt umulig å se på. Noen som har opplevd noe lignende, og har forslag? Har ingen problemer med spill som bruker mye mer ressurser. Temperaturer på komponentene er lave, og delene er så og si helt nye - så burde ikke være noen problemer der. Om jeg er inne på task manager derimot, er fysisk minne omtrent alltid 50-75%, selv om jeg vet at jeg ikke bruker i nærhetene av alt dette - kan det være problemer med minnet? Minnet er av typen 'Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 8GB' Endret 6. mars 2012 av Dubov Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Har du sjekket at du ikke har noe skit programmer som ligger å tar resurser, kjørt AdAware el. i det siste? Kan også prøve å slå på GPU acceleration hvis du har skjermkort som støtter det. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Om du ikke har mye installert så skal Windows 7 bruke ca 2Gb. Så definitivt noe som er galt. Prøv å avinstallere eventuelt ekstraprogrammer først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå