Gå til innhold

Support Shop stenger dørene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen andreenn meg som mener at det kanskje har vært dårlig markedsføring fra dem?
Jeg innbiller meg at jeg har relativt god oversikt over nettbutikker i Norge, men "Support Shop" hørte jeg om første (og siste) gang i den forrige webshop-testen. Har ikke sett reklame eller noe som helst fra de. Så ja, jeg tror det har vært dårlig markedsføring :)
Lenke til kommentar

Fra Budstikka:

Nettbutikk stengt

Support Datahjelp i Finsland har stengt nettbutikken. – Det tok for mye tid. Jeg brukte stort sett dagene på å pakke datadeler, sier IT-konsulent Tor Olav Brueland til Budstikka. Han synes det var for krevende å være blant de billigste nettbutikkene i Norge. Arbeidsmengden ble for stor i forhold til inntektene.

Det tyder jo ikke akkurat på at mer og/eller bedre markedsføring ville ha hjulpet på situasjonen. Hvis du har for mye å gjøre hjelper det lite å få ennå mer å gjøre...

Lenke til kommentar

Så dukker det opp en ny webshop med navn hovedkort.no Ny for meg, og kanskje andre også. Under linken "om oss" står det ikke mye relevante firmaopplysninger. Etter hva jeg kan se, står det ingenting om hvor de holder til, ingen telefonnummer (sjekket med 1881) og ikke noe foretaksnummer.

Man blir jo ganske skeptisk når ingen av disse opplysningene fremkommer på deres sider. For at jeg skal føle meg trygg på en nettbutikk må jeg vite hvor de holder hus, og ikke minst ha et telefonnummer.

Lenke til kommentar

Noen andreenn meg som mener at det kanskje har vært dårlig markedsføring fra dem? Jeg kan ikke huske sist jeg så dems navn liksom :)

Hadde nesten ikke hørt om dem engang jeg. Leste navnet en gang jeg tittet på prisguiden, men det er alt, og det holder ikke.

Lenke til kommentar

Det holder i massevis for meg. Jeg søkte litt på Kelkoo og der fant jeg en billig mobiltelefon. Det var forbrukershop.no som solgte den og 10min etterpå hadde jeg bestilt. Så jeg skjønner ikke helt hva dere mener med at det er for dårlig. Var riktignok et telefonnr og mail ,men jeg synes man skal handle der man får best pris.

SKal si at jeg har vært rimelig trofast mot flexi data da. Men det er fordi det er lokalt for meg og jeg slipper frakt. Dermed er de 120kr+ billigere en andre webshops somregel og dermed sparer jeg litt. Og om de er litt dyrer så kan jeg handle der pga jeg vet jeg får en god garantiordning. Har fått utallige ting på garantien der.

Lenke til kommentar

Har aldri hørt om support shop... Ville aldri handlet fra et ukjent sted fordi de var billigst. Personlig er det viktigste for meg en problemfri handel og da bruker jeg steder jeg stoler på. Komplett er rimelig problemfri. Nå har de begynt med eaxept også, så da slipper man oppkrav og eks. gebyr. Kun porto.

Var er kar som påstod til meg at på nettet handler man kun der det er billigst, finnes ikke butikklojalitet der. Det er jo vås... (han prøvde å få meg inn i The 5% Community som skal selge billige varer og tjenester på nett)

Lenke til kommentar

Jeg handla et par ganger på suport shop og kan ikke si meg annet enn fornøyd; kjapp levering, veldig lave priser osv.

Men det bryr meg egentlig ikke så veldig...

Handler for det meste ved lageret til komplett. Får som oftest ikke noe særlig rabatt selv om det er til forhandler pris, men jeg slipper porto, og jeg får ting samme dag :)

Ellers handler jeg mest på mpx og psdata.

Lenke til kommentar
Så dukker det opp en ny webshop med navn hovedkort.no Ny for meg, og kanskje andre også. Under linken "om oss" står det ikke mye relevante firmaopplysninger. Etter hva jeg kan se, står det ingenting om hvor de holder til, ingen telefonnummer (sjekket med 1881) og ikke noe foretaksnummer.

Man blir jo ganske skeptisk når ingen av disse opplysningene fremkommer på deres sider. For at jeg skal føle meg trygg på en nettbutikk må jeg vite hvor de holder hus, og ikke minst ha et telefonnummer.

De er de samme folkene som er bak Dataleverandøren som driver Hovedkort.no, og kontorene deres ligger i Mjøndalen.

Lenke til kommentar

Er det ikke like greit å kjøpe en ting som koster f.eks. 1045.- istedet for 995.- det er jo ikke så mye forskjell,(det ser bare mye rimeligere) bruke så mye tid å leite etter aller billigste tilbud. Kjøp ikke bare fra de store veletablerte selskapene, men også fra de litt mindre aktørene som dessverre kanskje ikke klarer helt å konkurrere i pris, men det er som sagt ikke så store prisforskjeller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...