Gå til innhold

Hvordan ser DIN programmerings-bokhylle ut? [IMG]

Anbefalte innlegg

Heisann

jeg har en pen liten hau med programmeringsbøker jeg har samlet opp gjennom skolegang og noe for moroskyld, så nå har jeg plassert dem fint på kontorpulten for å lett kunne bli sett i når jeg står fast i noe. og egoistisk som jeg er synes jeg at jeg har en fin liten samling, men jeg vil se dere andres bokhyller! så post bilder av deres programmeringsbokutvalg!!!!

her er min:

post-147562-0-51478600-1331065873_thumb.jpg

-frank

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann

jeg har en pen liten hau med programmeringsbøker jeg har samlet opp gjennom skolegang og noe for moroskyld, så nå har jeg plassert dem fint på kontorpulten for å lett kunne bli sett i når jeg står fast i noe. og egoistisk som jeg er synes jeg at jeg har en fin liten samling, men jeg vil se dere andres bokhyller! så post bilder av deres programmeringsbokutvalg!!!!

her er min:

post-147562-0-51478600-1331065873_thumb.jpg

-frank

http://safaribooksonline.com/

---

Hieronymus

Lenke til kommentar

Alt er ikke rent programmering, men alt er beslektet. Computer Networking tar f. eks. for seg hvert eneste lag i et nettverk, og da også litt programmering. Structured Computer Organization er i hovedsak hvordan en PC fysisk fungerer og noen lag opp, og har derfor en del assembly.

Favoritten er nok Cormen, algoritme-boka. Og deretter Innocent Code skrevet av en nordmann.

Har hatt en del bøker til igjennom studiet, men er ærlig talt ikke alt som er verdt å beholde og da greiere å selge til årskullet under.

post-87384-0-29268100-1331385510_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...