frankhaugen Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Heisann jeg har en pen liten hau med programmeringsbøker jeg har samlet opp gjennom skolegang og noe for moroskyld, så nå har jeg plassert dem fint på kontorpulten for å lett kunne bli sett i når jeg står fast i noe. og egoistisk som jeg er synes jeg at jeg har en fin liten samling, men jeg vil se dere andres bokhyller! så post bilder av deres programmeringsbokutvalg!!!! her er min: -frank 1 Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Heisann jeg har en pen liten hau med programmeringsbøker jeg har samlet opp gjennom skolegang og noe for moroskyld, så nå har jeg plassert dem fint på kontorpulten for å lett kunne bli sett i når jeg står fast i noe. og egoistisk som jeg er synes jeg at jeg har en fin liten samling, men jeg vil se dere andres bokhyller! så post bilder av deres programmeringsbokutvalg!!!! her er min: -frank http://safaribooksonline.com/ --- Hieronymus Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 :/ føler meg plutselig litt mobbet -frank Lenke til kommentar
zotbar1234 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) <bilde> Nah, man modifiserer det selvsagt: Endret 7. mars 2012 av zotbar1234 Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Her ser du det jeg har liggende hjemme av programmerings-relaterte bøker.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Alt er ikke rent programmering, men alt er beslektet. Computer Networking tar f. eks. for seg hvert eneste lag i et nettverk, og da også litt programmering. Structured Computer Organization er i hovedsak hvordan en PC fysisk fungerer og noen lag opp, og har derfor en del assembly. Favoritten er nok Cormen, algoritme-boka. Og deretter Innocent Code skrevet av en nordmann. Har hatt en del bøker til igjennom studiet, men er ærlig talt ikke alt som er verdt å beholde og da greiere å selge til årskullet under. Lenke til kommentar
droidy Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Har en rekke andre bøker også, (mange skolebøker), men de er ikke verdige nok til å havne på "bestehylla" Lenke til kommentar
Johan Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Det blir litt bøker etter hvert. Burde egentlig renske ut egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå