JohndoeMAKT Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Matrox Dualhead2Go og Trippelhead2Go trenger som sagt ikke OS-støtte for å fungere, og de har fungert med Apple-maskiner siden begynnelsen. Silly å dra inn Apple for å blåse opp saken. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Kan dere utdype hvorfor dere mener at tittelen på ingen måte dekker saken, så har vi muligheten til å ta en vurdering av det? Som jeg skrev i innlegget mitt over føler jeg egentlig at den så absolutt dekker saken og vel så det. Som BrAtTeRn og jeg skriver det nettopp Mac-tingen som gjør dette til en nyhet, og ikke alt det andre. Hvordan mener dere da tittelen faller utenfor sakens kjerne? *Snip* Kunne ikke sagt det bedre enn sudan2k Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) "Tåpelig å dra inn Apple for å blåse opp saken." Nettopp. Det er den absolutt eneste grunnen til at Mac ble brukt i overskriften. Om Artikellforfatteren virkelig trodde dette var noe nytt og enestående for Mac (etter å ha lest saken på itavisen eller tilsvarende med samme vinkling) blir det jo egentlig bare mer trist. For da er kvaliteten virkelig nede i dass allerede, da handler det ikke bare om å prøve å lure til seg flere klikk. Endret 7. mars 2012 av NgZ 2 Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 har på nokså kort tid begynt å lese på sweclockers.com før hw (/tek). agurknytt som presenteres som noe revolusjonerende er bare plagsomt Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Dette høres ut som en litt halvveis ninjaløsning. Om jeg skal maksimere et vindu tipper jeg det da automatisk strekkes ut over begge skjermene? Ja, det vil sannsynligvis bli på samme måte som når man kjører remote desktop med parameteren /span. Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå