Dux ducis Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg går inn i et prosjekt på skolen snart og lurer på hva jeg skal lage, jo et kabinett av treverk, fordi dette er et prosjekt som går på tvers av sløyd,håndarbeide og litt fysikk... (vet det finnes og har vært vist på forumet, men finner ikke bildene) Ideer: Ha plass til 2x120mm vifter, 1 i front og en bak Mulig at jeg kan lage plass til enda en 120mm eller en 80mm i døra... Plass til 2x CD/DVD roms Plass til 2x diskettstasjoner Male alt til slutt Lurer på hvordan jeg skal feste diskstasjonene(CD/DVD ol.) og hovedkortet... Det hadde vært fint med bilder eller synspunkter her. (kommer snart tilbake med noen enkle skisser) takker for alle svar Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Til hovedkortet kjøper du deg en slik Til CDDVD-Rom så lager du et enkel konstruksjon. Med en eller to platerplanker på hver side slik at det henger sammen. Slik ville jeg har gjort det Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Du kan jo ta ut HK brettet fra et gammelt kabinett oxo... til cd-rommene kan du bruke sånn metall strimler med hull i(håper du forstår hva jeg mener, husker ikke hva det heter nå..) Lenke til kommentar
Ëonwe Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Du kan jo ta ut HK brettet fra et gammelt kabinett oxo... til cd-rommene kan du bruke sånn metall strimler med hull i(håper du forstår hva jeg mener, husker ikke hva det heter nå..) Sånt metallbånd heter vel Patentbånd. Jeg tror det kopmmer til å fungere greit, men det avhenger om du skal ''henge'' drevene med bånd fra taket i kabinettet eller om du skal feste de i bunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå