djgudleif Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Prøver meg her igjen, da dette er min eneste kanal for promotering omtrent. Komponerte dette stykket i går kveld og fiksa litt på det i dag. Tenker å studere musikk til høsten, og prøver derfor å ordne en liten portfolio som jeg kan vise til skolen jeg skal søke. Enjoy. http://soundcloud.com/tony-arntsen/lifeblood Endret 6. mars 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Mlik Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Lyder godt .... og kan sikkert bruges filmisk også .. :-) 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 Takker så mye for det, alltid godt å høre! Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Kul ide, med mange fine aspekter. Men, etter min mening er det instrumentene platte, med lite liv i. Fint piano. Men stringssynthen din er ikke mye bra, etter min mening.Hvilket program bruker du? Er det litt lite topp i stykket generelt? Det er tydelig å høre at du har musikaliteten inne, men jeg synes det mangler litt i overganger og i tonebildet. for lite topp, og bunn Fortsett med flotte musikalske ideer. Hvor skal du studere? -B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå