Barkster Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Heisann. Har kjøpt meg Corsair H60 vannkjøling og bomma litt under montering Disse plastskivene som skal monteres på utsiden av kabinettet mellom vifte og kabinett har jeg klart å putte på oversiden av HK der bracket til vannkjølingen er. Gjør dette noe? Det virker som at vannkjølingen sitter skikkelig. Litt usikker her og setter pris på kjapt svar. Endret 6. mars 2012 av Barkster Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 6. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Gadd ikke vente på svar så jeg har startet maskina. Synes ikke at den kjøler så bra. 40 grader i idle og 65 grader ved load. Vifta bråker som bare det. Har montert vifta som anvist på en video fra Corsair. Vifta blåser altså inn i kabinettet. Burde jeg snu den så lufta går ut på baksiden? Endret 6. mars 2012 av Barkster Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Det høres normalt ut. Husk at "vannkjøling" ikke nødvendigvis er noe bedre enn luftkjøling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå